افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

تمرین پنجشنبه پرسپولیس / حضور و دیدار درویش با کادر فنی و بازیکنان + عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 146659
تمرین پنجشنبه پرسپولیس / حضور و دیدار درویش با کادر فنی و بازیکنان + عکس – پرسپولیس نیوز

تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت 12:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از شروع تمرین به محل تمرین سرخ پوشان رفت و پس از دیدار با اعضای تیم […]

تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت 12:30 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قبل از شروع تمرین به محل تمرین سرخ پوشان رفت و پس از دیدار با اعضای تیم با یحیی گل محمدی دیدار کرد.

در این دیدار در مورد وضعیت موجود، موضوعات پیش رو و برنامه های تیم صحبت و تبادل نظر شد.

مدیرعامل باشگاه پس از پایان تمرین در جلسه ای جداگانه با برخی از بازیکنان مشکلات تیم و دغدغه های بازیکنان را مورد بررسی قرار داد و مقرر شد؛ همه اعضای تیم و باشگاه دست در دست و متحدتر از گذشته باید با تلاش مضاعف فصل را برای سربلندی پرسپولیس ادامه دهند و با اتحاد و انسجام بیشتر اتفاقات خوبی را رقم بزنند تا پرسپولیس دل هواداران را به دست آورد. خوشحال.

تمرین امروز مثل دیروز سبک بود. قهرمانان دیدار مقابل الدحیل بهبود یافتند و با در نظر گرفتن زمان کوتاه باقی مانده تا دیدار بعدی شنبه، بازیکنان باید آمادگی بیشتری برای کمک به کادرفنی داشته باشند. سایر بازیگران شامل بخش های مختلف هستند. حفظ توپ، شوت زدن روی دروازه و مینی فوتبال بخشی از برنامه به مدت 70 دقیقه بود.

امید عالیشاه و وحید امیری همچنان زیر نظر کادر پزشکی برنامه های خود را اجرا می کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادرفنی قرار گرفتند.

پرسپولیس فردا (جمعه) تمرین دیگری دارد و سپس برای شرکت در اردو قبل از دیدار با هواداران راهی هتل می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)