افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

تمرین دوشنبه پرسپولیس با بازگشت ایوب العلود به تمرینات گروهی + تصاویر – اخبار قرمز – اخبار پرسپولیس

  • کد خبر : 372870
تمرین دوشنبه پرسپولیس با بازگشت ایوب العلود به تمرینات گروهی + تصاویر – اخبار قرمز – اخبار پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. قرمزپوشان پایتخت در چارچوب تمرین ویژه خود برای دربی حساس و مهم، تمرین امروز را از ساعت 10:30 زیر نظر کادرفنی آغاز کردند. تمرین امروز یک مهمان ویژه داشت. وینگر رافت مهاجم بلند قامت پرسپولیس در دهه 70 و 80 با حضور در […]

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

قرمزپوشان پایتخت در چارچوب تمرین ویژه خود برای دربی حساس و مهم، تمرین امروز را از ساعت 10:30 زیر نظر کادرفنی آغاز کردند.

تمرین امروز یک مهمان ویژه داشت. وینگر رافت مهاجم بلند قامت پرسپولیس در دهه 70 و 80 با حضور در محل تمرین سرخپوشان با اعضای تیم دیدار و گفت و گو کرد و برای آنها در دربی و سایر مسابقات داخلی و آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

تمرین روز دوشنبه پرسپولیس 65 دقیقه به طول انجامید. پس از پایان دور، بازیکنان در سه گروه به بررسی وظایف تاکتیکی و تیراندازی پرداختند.

مرتضی پورعلیگنجی و اوستون آرونوف برنامه های خود را زیر نظر کادر پزشکی این تیم دنبال کردند.

ایوب آلمود، مدافع مراکشی پرسپولیس که چند روزی است تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی ادامه می دهد، امروز به تمرینات گروهی پیوست و در تمامی مراحل تمرین در کنار بازیکنان حضور فعال داشت. .

تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه شنبه آخرین تمرین خود را قبل از دربی پایتخت انجام می دهد و سپس با پرواز چارتر تهران را به مقصد اراک ترک می کند.

قرمزهای پایتخت از ساعت 19 امروز چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میهمان رقیب سنتی خود خواهند بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)