افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

تمدید مهلت ثبت نام خودروهای سرویس مدارس تا آذر

  • کد خبر : 372772
تمدید مهلت ثبت نام خودروهای سرویس مدارس تا آذر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز; شادی مالکی در مراسم بازگشایی مدارس به همراه مراسم بهره برداری از ناوگان خدماتی مدارس استثنایی تهران، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به ارائه خدمات این سازمان. خطاب به دانش آموزان پایتخت گفت: شهرداری تهران بر اساس تدابیر مدیریتی در زمینه خدمات […]

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز; شادی مالکی در مراسم بازگشایی مدارس به همراه مراسم بهره برداری از ناوگان خدماتی مدارس استثنایی تهران، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به ارائه خدمات این سازمان. خطاب به دانش آموزان پایتخت گفت: شهرداری تهران بر اساس تدابیر مدیریتی در زمینه خدمات رسانی به مدارس، شهر تلاش می کند تا در آغاز سال تحصیلی با آموزش و پرورش و سایر نهادها در بهترین شکل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۴۵ درصدی شهریه مدارس

وی افزود: به همین منظور سامانه «سپند» از اردیبهشت ماه از سوی وزارت کشور به والدین اطلاع رسانی شد و مقرر شد مجوز سرویس مدارس از طریق این سامانه صادر شود.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسئولان حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان است، تصریح کرد: با تعامل سازنده ای که بین نظارت سازمان تاکسیرانی و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران صورت گرفت. شهر تهران و آموزش و پرورش و همچنین بر اساس جلسات متعددی که با حضور نهادهای ذیربط از جمله وزارت کشور، استانداری، پلیس راهنمایی و رانندگی، آموزش و پرورش و سایر نهادها برگزار شد و بر اساس ابلاغ هیئت محترم وزرا در مورد مقررات دانشجویی ، مقرر شد در سال جاری از ظرفیت و پتانسیل مدارس برای ساماندهی سرویس مدارس استفاده شود.

ملکی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیمی از دانش آموزان از شرکت خودرو خدمات دریافت کردند و امسال نیز مایه خرسندی است که 1000 خودرو در 50 مدرسه تهران ارائه می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه ها در مدیریت شهری پایتخت ارائه بهترین خدمات ممکن به دانش آموزان تهرانی است که امیدواریم امسال به بهترین نحو ممکن این امر محقق شود.

ملکی تاکید کرد: تعامل بسیار خوبی با آموزش و پرورش شهر تهران داشتیم و در ساماندهی سرویس مدارس حدود 6 هزار نفر در سامانه سپند ثبت نام کردند و حدود 2500 خودرو در ناوگان خودرویی خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با دولت مقرر شد تمامی شرکت های متقاضی سرویس مدارس که در سامانه سپند ثبت نام نکرده اند آذرماه در این سامانه ثبت نام کنند.

ملکی خاطرنشان کرد: والدین باید توجه داشته باشند که کلیه سرویس‌های مدارس باید مجهز به برچسب‌های سرویس ویژه باشند و در صورت عدم وجود برچسب، گشت‌های راهنمایی و رانندگی قانون را اجرا می‌کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، ملکی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش های لازم به سرویس های مدارس ارائه شده و تمامی اقدامات لازم برای افزایش سطح ایمنی تاکسی ها انجام شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.