افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

تمجید طارمی از اسطوره اینتر: خوشحالم کرد! – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

  • کد خبر : 384467
تمجید طارمی از اسطوره اینتر: خوشحالم کرد! – خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، الساندرو آلتوبلی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر (1977 تا 1988) با ابراز خوشحالی از بازی مهدی طارمی مقابل ستاره سرخ اعلام کرد خرید جدید اینتر دارای تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره است. بازیکن بزرگ و تاریخ ساز در این باشگاه. طارمی بهترین […]

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، الساندرو آلتوبلی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر (1977 تا 1988) با ابراز خوشحالی از بازی مهدی طارمی مقابل ستاره سرخ اعلام کرد خرید جدید اینتر دارای تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره است. بازیکن بزرگ و تاریخ ساز در این باشگاه.

طارمی بهترین بازیکن زمین مقابل ستاره سرخ بود. او یک گل زد و دو پاس گل داد و در میان نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

آلتوبلی به توتو اسپورت گفت: طارمی تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ در تاریخ اینتر را دارد. ما در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که ضربه سر خوب، دریبل زن خوب و از همه مهمتر بازیکن فداکار است. همانطور که در آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا دیدیم او یک گل زد و دو پاس عالی برای هم تیمی هایش انجام داد. طارمی گل چهارم را از روی پنالتی به ثمر رساند و فکر می کنم اینتر به درستی به او اعتماد کرده است.

مهاجم سابق اینتر همچنین به شوخی گفت: می توانستم گل آرناتوویچ را هم بزنم. “فقط باید درستش کنی.”

طارمی در چهار فصل حضورش در پورتو مورد توجه قرار گرفت، اما آلتوبلی به یاد می آورد که قبلاً به ویژگی های او توجه کرده بود.

وی افزود: “همه او را پس از تجربه اش در پورتو کشف کردند، اما من قبلا بازی او را در قطر و الغرافه دیده بودم. زمانی که او در آنجا بازی کرد نمی دانستم آیا او برای یک باشگاه بزرگ آماده است یا خیر، اما می توانم اطمینان دهم که او را برای یک باشگاه بزرگ آماده کرده است. مشخص بود که او چقدر خوب بود او به زمان بیشتری نیاز دارد، اما واضح است که همه باشگاه به او اعتماد دارند.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.