افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تمجید رئیس فیفا از انتقال پرسپولیس و استقلال – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 322788
تمجید رئیس فیفا از انتقال پرسپولیس و استقلال – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خواستار رفع مشکل وجوه بلوکه شده فوتبال ایران شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس با مدیرعامل فدراسیون جهانی فوتبال دیدار و گفتگو کرد. جیانی اینفانتینو در این نشست با تمجید از […]

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خواستار رفع مشکل وجوه بلوکه شده فوتبال ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس با مدیرعامل فدراسیون جهانی فوتبال دیدار و گفتگو کرد.

جیانی اینفانتینو در این نشست با تمجید از “شوق” هواداران فوتبال در ایران اظهار داشت: از شور و اشتیاق تماشاگران آنها در جام جهانی و جام ملت های آسیا در قطر تحت تاثیر قرار گرفتم و می دانم که فوتبال “این” حوزه مهمی در ایران است.»

وزیر ورزش و جوانان همچنین به وجوه بلوکه شده فوتبال ایران در حساب فیفا اشاره کرد و گفت: امیدواریم مستقیما این مشکل را حل کنند چرا که فوتبال ایران برای توسعه این رشته پرطرفدار در بخش های مختلف از جمله فوتبال ضروری است. زن. فوتبال جوانان و غیره این موضوع باید حل شود. به دلیل تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران، دسترسی به این پول برای فوتبال ایران امکان پذیر نیست و از شما می خواهیم این مشکل را حل کنید.

هاشمی همچنین به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: با اراده و تصمیم رئیس جمهور شهید ایران این دو باشگاه پرطرفدار به بخش غیردولتی واگذار شد که گام بزرگی برای آینده آنها بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از آمادگی و تمایل ایران برای میزبانی مسابقات جهانی فوتسال خبر داد و گفت: رئیس فیفا پس از اطلاع از حضور سالنی با ظرفیت 12 هزار صندلی در تهران از این پیشنهاد استقبال کرد و از ایران خواست تا رسمی خود را ارائه کند. پیشنهاد به فیفا برای این میزبانی

هاشمی همچنین پیشنهاد ساخت کمپ حرفه ای فوتبال ساحلی را با کمک فیفا داد که مورد استقبال اینفانتینو قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، اینفانتینو با اشاره به اظهارات وزیر ورزش ایران در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس از این اقدام به عنوان اتفاق خوبی یاد کرد که می تواند به پیشرفت فوتبال ایران کمک زیادی کند.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال درباره موضوع انسداد وجوه ایران در حساب فیفا و درخواست ایران برای حل این موضوع گفت: این موضوع یک بحث فوتبالی است و سیاست ما توسعه فوتبال در تمام نقاط جهان است و آن هم چرا ما در مورد موضوعی که شما اشاره کردید نگران هستیم. ما روی این موضوع داریم و داریم کار می کنیم.

اینفانتینو در پاسخ به دعوت وزیر ورزش برای سفر به ایران، ضمن تشکر از دعوت هاشمی، از سفر آتی خود به تهران خبر داد.

اینفانتینو در حاشیه این دیدار از وزیر ورزش پرسید: استقلالی هستی یا پرسپولیس؟ هاشمی با خنده پاسخ داد: من طرفدار تیم ملی هستم!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)