افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

تمایل ایران خودرو به همسویی با استانداردهای خودرویی با روسیه

  • کد خبر : 216593
تمایل ایران خودرو به همسویی با استانداردهای خودرویی با روسیه

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، علیمردان عظیمی در بازدید هیات عالی رتبه استاندارد روسیه از گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: ایران خودرو علیرغم سخت گیری ها، تمامی اصول و قوانین استاندارد را با جدیت دنبال و اجرا می کند. مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و تحریم های اعمال شده. وی ادامه […]

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، علیمردان عظیمی در بازدید هیات عالی رتبه استاندارد روسیه از گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: ایران خودرو علیرغم سخت گیری ها، تمامی اصول و قوانین استاندارد را با جدیت دنبال و اجرا می کند. مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و تحریم های اعمال شده.

وی ادامه داد: آمادگی امضای تفاهم نامه با طرف روسی برای هماهنگ سازی استانداردها با در نظر گرفتن زیرساخت های لازم را داریم.

عظیمی با اشاره به برنامه صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته، روند صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه در حال انجام است. گسترش همکاری

رئیس استاندارد روسیه نیز در این جلسه خواستار همکاری ایران خودرو برای توسعه و ارتقای استاندارد در صنعت خودروسازی روسیه شد.

آنتون شالایف همگام سازی استانداردهای ایران و روسیه را مهم دانست و گفت: آماده شروع همکاری و مذاکره تا رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم، هرچند این مسیر آسان نیست، اما قصد همکاری می تواند راه شهادت را به ما نشان دهد. نتیجه مطلوب برای آینده بیایید در هر دو طرف باشیم.

با اشاره به توافقات انجام شده با ایران خودرو گفت: قراردادهای استاندارد دو کشور زمینه ساز حضور صنایع ایران در بازار روسیه است.

شلیف اضافه کرد: نکته مهم قابل تامل این است که بخش مهمی از این تفاهم مربوط به صنعت خودرو است و باید کارگروهی برای اجرای آن تشکیل شود.

وی با اشاره به عزم مسئولان جمهوری اسلامی ایران و روسیه برای گسترش همکاری ها گفت: اگرچه راه سخت است، اما مصمم هستیم مذاکرات را عملیاتی کنیم.

محمدحسن جبلی جوان، مدیرعامل شرکت ایترک نیز اقدامات انجام شده توسط این شرکت را برجسته کرد و گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر رعایت استانداردها، تست های لازم بر روی قطعات در بالاترین حد انجام می شود. مرحله.

در پایان مهمانان روسی از خطوط تولید تارا و مرکز تحقیقات ایران خودرو بازدید کردند.

لازم به ذکر است مسئول استاندارد روسی در راس هیاتی برای امضای طرح اجرایی و ادامه مذاکرات و همکاری های دوجانبه که از دو سال پیش در دستور کار قرار دارد به ایران سفر کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.