افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

تمام کت های بلند و کت های سنگی خود را کنار بگذارید. امسال همه چیز کوتاه است، از کت به کت

  • کد خبر : 108332
تمام کت های بلند و کت های سنگی خود را کنار بگذارید.  امسال همه چیز کوتاه است، از کت به کت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هر فصل زیبایی های خاص خود را دارد، اما شاید بخواهید در مورد آن بدانید. پاییز یکی از بهترین فصل ها برای دوستداران مد است. زیرا در این فصل می توانید از لباس های گرم و رنگارنگ، لایه های خلاقانه و اکسسوری های جذاب استفاده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هر فصل زیبایی های خاص خود را دارد، اما شاید بخواهید در مورد آن بدانید. پاییز یکی از بهترین فصل ها برای دوستداران مد است. زیرا در این فصل می توانید از لباس های گرم و رنگارنگ، لایه های خلاقانه و اکسسوری های جذاب استفاده کنید. به عنوان مثال استایل لایه باز یکی از سبک های معروف و پرکاربرد پاییزی و زمستانی است که می توان از آن به سبک حرفه ای نام برد. زیرا برای انتخاب لباس های این سبک باید دانش بالایی در استایل مردانه داشت و لباس ها را برای ظاهری کامل انتخاب کرد و البته حساسیت این موضوع در این سبک به حدی است که با انتخاب تنها یک لباس اشتباه ، استایل می تواند جذاب باشد و لایه های شما به یک سبک درهم و برهم تبدیل شود.

البته علاوه بر انتخاب لباس های مد روز و جذاب، می توانید با انتخاب رنگ مناسب جذابیت استایل خود را چند برابر کنید. یکی از جسورانه ترین رنگ هایی که می توانید برای فصل پاییز انتخاب کنید، لباس قرمز است. قرمز رنگی پرانرژی و هیجان انگیز در هماهنگی با برگ های زرد و نارنجی طبیعت پاییزی است. این رنگ با پارچه های چرم و جیر همخوانی دارد و ظاهری کلاسیک و شیک به شما می دهد. البته فراموش نکنید که ترکیب این رنگ جذاب به همان اندازه که جذاب است می تواند سخت باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از جدیدترین مدل های مانتو و کت مدل ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

کت کوتاه

یک کت کوتاه کوتاه انتخاب کنید

یکی از جدیدترین مدل‌های مانتو امسال می‌تواند به شکل یک کت کوتاه کوتاه یا حتی یک کت جین کوتاه باشد. البته به نظر شما ست کردن آن با یک کت جین کوتاه در ایران آسان است؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر کار ساده ای نیست زیرا این مدل مانتو یا مانتو به دلیل قد بسیار کم یکی از لباس های ممنوعه در کشور ما محسوب می شود و برای استایل دادن به آن باید به این نکته توجه کنیم. . نشان می دهند پس می توان گفت برای استایل این مدل مانتو کوتاه به یک پیراهن بافتنی نازک یا پلیور نیاز دارید که بالاتر از کت شما باشد و کمی تا زیر باسن برسد.

کت کوتاه

کت کوتاه

مانتو شانل به سبک مدرن و کوتاه 1402.

یکی از جدیدترین مدل های مانتو شانل که برای کالکشن پاییزه 1402 ارائه شده است را می توان مانتو کوتاه شانل دانست که البته این مدل مانتو نه تنها از نظر قد بلکه در مدل و استایل نیز تا حدودی با تیپ قبلی متفاوت است که این مانتو را متمایز می کند. .مدل مانتو مشابه نمونه های دیگر است. برای تکمیل تیپ خود با این مدل مانتو می توانید از شلوارهای پارچه ای مشکی ساده و چکمه های چلسی نوک تیز استفاده کنید و یا به جای چکمه، بسته به نوع آب و هوای روز، با یک کفش پاشنه بلند به خودتان کمک کنید. اگر این روزها کت شنل را انتخاب می کنید، کفش های پاشنه بلند گزینه بهتری هستند، پس چکمه ها را برای روزهای سردتر ذخیره کنید.

کت کوتاه

کت کوتاه

جلیقه یا ژاکت کوتاه را فراموش نکنید

اگر می خواهید استایل متفاوت و کژوال تری نسبت به دو نمونه قبلی داشته باشید، بهتر است به جای کت و مانتو شانل که لباس های درجه یک هستند، از جلیقه یا کت کوتاه استفاده کنید. البته فراموش نکنید که داشتن یک استایل جذاب و در عین حال مدرن می تواند شما را از یک خانم ساده به یک خانم شیک پوش تبدیل کند، پس برای انتخاب وسایل مکمل از وسایل مدرن و مد روز کمک بگیرید.

کت کوتاه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.