افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تمام رژ لب هایی که تا به حال خریده اید را زمین بگذارید / این رژلب ها بدون سرب هستند، می توانید آنها را بخورید.

  • کد خبر : 173693
تمام رژ لب هایی که تا به حال خریده اید را زمین بگذارید / این رژلب ها بدون سرب هستند، می توانید آنها را بخورید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- برای همه ما پیش آمده که در مهمانی ها و مجالس هنگام خوردن غذا یا غذاهای مختلف، شاید ساندویچ و… رژ لبمان را خورده باشیم و این حیف است! از آنجایی که رژ لب آرایش زیبای ما را خراب کرد و نیمی از آن را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- برای همه ما پیش آمده که در مهمانی ها و مجالس هنگام خوردن غذا یا غذاهای مختلف، شاید ساندویچ و… رژ لبمان را خورده باشیم و این حیف است! از آنجایی که رژ لب آرایش زیبای ما را خراب کرد و نیمی از آن را کنار گذاشت، مقدار مواد شیمیایی که خوردیم یک طرف مشکل است!

آرایش چیزی است که 99 درصد خانم ها به آن علاقه دارند و آن 1 درصد دوباره به صورت درصدی طبقه بندی می شود، زیرا بعضی ها دوست دارند رژ لب بزنند و بپوشند و هیچ کاری به صورتشان نمی کند. . آرایش برای این است که چهره شما را زیباتر کند و قرار نیست شخصیت و چهره شما را تغییر دهد تا از شما یک فرد جدید بسازد، بلکه می خواهد چهره شما را زیباتر نشان دهد. رژ لب یکی از اجزای اصلی هر آرایشی به حساب می‌آید، بنابراین بسیاری از خانم‌ها فقط از مرطوب‌کننده و رژ لب استفاده می‌کنند و روز را به همین شکل می‌گذرانند. پس قطعا این مقاله برای خانم ها بسیار مهم است و اگر شما فردی هستید که هر روز کار می کنید یا بیرون می روید و آرایش می کنید، احتمالا رژ لب زیادی مصرف کرده اید و سرب زیادی به شکمتان فرستاده اید!

اما امروزه برندهای باکیفیت و خوش ساختی هستند که آمده اند و این مشکل را حل کرده اند. بسیاری از این برندها در ترکیبات رژ لب خود از سرب استفاده نمی کنند و به همین دلیل می توان آنها را رژ لب هایی نامید که ضرر کمتری برای بدن دارند. با ما همراه باشید تا با برخی از برندهای رژ لب بدون سرب آشنا شوید.

رژ لب های بدون سرب

رژ لب مایع درخشان، سبک و نچسب من!

لومینوس یکی از محبوب ترین و جذاب ترین محصولات ماه می است که خانم ها از آن به عنوان بهترین رژ لب مایع بدون سرب یاد می کنند و در نهایت آن را دوست دارند. دلیل محبوبیت این رژلب ایرانی بدون سرب این است که در ترکیب آن سرب یا مواد شیمیایی وجود ندارد، از طرفی بافت آن نرم و سبک است که بسیار مهم است و با پوشانندگی کامل می تواند واقعا برای شمایی که از مایع استفاده می کنید پوست را مرطوب کنید.مناسب باشد تنوع رنگ بسیار بالایی نیز دارد.

ویژگی ها: ضد آب، ماندگاری بالا، پخش سریع و آسان، کم چرب، با جلوه ای براق و زیبا.

رژ لب های بدون سرب

رژ لب مایع فلورمار، محصولی سرشار از ویتامین!

خب، قطعاً بسیار نادر است که بتوان یک محصول آرایشی را نیز آپلود کرد. رژ لب مایع فلورمار یکی از معدود محصولاتی است که در ترکیبات خود حاوی ویتامین های E و C می باشد که وجود ویتامین های ذکر شده علاوه بر شی باتر و انبه باعث افزایش رطوبت پوست لب شده و به عنوان یک مرطوب کننده قوی شناخته می شود.

ویژگی ها: دارای بافت نرم و سبک، ماندگاری طولانی، دارای خاصیت مرطوب کنندگی، پخش آسان، جلوه ای براق و درخشان می باشد.

رژ لب های بدون سرب

رژ لب مایع iFace مدل PhotoReady محافظ لب در زیر نور خورشید

خب، شاید شغل یا فعالیت شما به گونه ای باشد که مجبور شوید زمان زیادی را زیر نور آفتاب بگذرانید. اگر اینطور است، پس پیشنهاد ما استفاده از رژ لب iface (بهترین رژ لب بدون سرب) است. در واقع این محصول بهترین برند رژلب بدون سرب محسوب می شود که می تواند از پوست لب های شما در برابر نور خورشید محافظت کند که بسیار خوب است و از طرفی از خشکی و یا آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. همچنین وجود ویتامین E در این محصول می تواند لب های شما را تغذیه کند.

ویژگی ها: دارای تنوع رنگی زیاد، چسبنده نبودن، بافت سبک، تقویت کننده لب ها، خاصیت براق بودن لب ها، جلوگیری از آفتاب سوختگی.

رژ لب های بدون سرب



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.