افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

تمامی پروژه های نیمه تمام استان مورد ارزیابی و تکمیل قرار گرفتند

  • کد خبر : 339747
تمامی پروژه های نیمه تمام استان مورد ارزیابی و تکمیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان امروز در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد پروژه های عمرانی در اجرا و بهره برداری پرداخت و مهمترین سخنان ایشان این است: ادامه دهید. . وام های عمرانی استان سمنان از نظر ارزشی سه درصد نسبت به مدت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان امروز در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد پروژه های عمرانی در اجرا و بهره برداری پرداخت و مهمترین سخنان ایشان این است: ادامه دهید. .

وام های عمرانی استان سمنان از نظر ارزشی سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 میلیارد و 910 میلیون تومان افزایش یافت، در حالی که بیشتر پروژه های عمرانی امسال در آخرین سفر رئیس جمهور شهید به استان در سال جاری افتتاح شد. ارزش واقعی پروژه های هفتگی دولت امسال با رشد بیش از 500 درصدی به 8400 میلیارد تومان می رسد.

– تمامی شهرستان های استان از عملیات عمرانی هفته دولت امسال بهره مند شده اند.

– برخی شهرها دارای پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد و بیشتر هستند که به دلیل عدم آمادگی در لیست نهایی پروژه های دولتی قرار نگرفتند.

– بیشترین اعتبارات هفتگی پروژه های دولتی در استان سمنان مربوط به توسعه شهری و راهداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب، نوسازی مدارس، علوم پزشکی و بنیاد بهداشت و مسکن است.

– بیش از 1500 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل همه این پروژه های نیمه تمام که در استان پراکنده هستند، حداقل 50 میلیارد اعتبار نیاز است و با توجه به میزان اعتبارات واگذار شده سالانه. برای استان تکمیل همه آنها زمان بر است، بنابراین اولویت بندی تکمیل پروژه ها ضروری است.

– پروژه های نیمه تمام استان سمنان توسط تیمی از کارشناسان استان در حال ارزیابی و پالایش است. قبل از دور دوم سفرهای رئیس جمهور شهید به استان، تمام پروژه های نیمه تمام استان پالایش و پروژه ها انجام شد. بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی و نیاز به اجرا، اولویت بندی و به سه دسته تقسیم شدند.

– پس از پالایش دقیق، از مجموع پروژه های نیمه تمام استان سمنان، 555 پروژه شناسایی شد که برای اجرای آنها 30 میلیارد وام نیاز است.

تمامی پروژه های نیمه تمام استان مورد ارزیابی و تکمیل قرار گرفتند

– در نشست با مسئولان نهاد ریاست جمهوری 230 پروژه از این تعداد انتخاب شد که برای تکمیل آنها به 9 میلیارد وام نیاز داریم.

– پروژه ها بر اساس پیشرفت فیزیکی به سه گروه تقسیم شدند که گروه اول پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد بودند که بیش از 50 پروژه هستند و 1300 میلیارد تن اعتبار مورد نیاز است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.