افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

تمامی مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به سمنان اجرایی شده است

  • کد خبر : 203238
تمامی مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به سمنان اجرایی شده است

در جلسه ای به ریاست مخبر مطرح شد. جلسه جمع بندی برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان برگزار و خاطرنشان شد 100 درصد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان اجرایی و عملیاتی شده است. به گزارش ایلنا، به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه بررسی و […]


در جلسه ای به ریاست مخبر مطرح شد.


جلسه جمع بندی برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان برگزار و خاطرنشان شد 100 درصد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش ایلنا، به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و برنامه های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان و برنامه های دور دوم سفر به این استان برگزار شد. استان بررسی و تصمیم گیری شد.

بر اساس این گزارش، معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار سمنان، وزرای جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس وزارت امور خارجه در این مراسم حضور داشتند. در این جلسه بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، مسئولان دستگاه های دولتی و برخی از مسئولان ارشد استان، موافقت ها و تعهدات دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح های پیشنهادی و اولویت بندی شده ارائه شد. سمنان. استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه اعلام شد که بیش از 80 درصد تسهیلات تعیین تکلیف و 100 درصد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان اجرایی شده است.

پروژه های بخش کشاورزی و دامپروری، لایروبی و احیای قنوات، احداث کانال های آبیاری، عملیات بیابان زدایی، اجرا و بازنگری پروژه های رهبری روستایی، حفاظت از روستاهای در معرض خطر، تکمیل و احداث پارک های علم و فناوری، تکمیل و احداث سلامت مراکز و محیط های ورزشی در دانشگاه ها، تکمیل و تجهیز مدارس عالی، تکمیل و تجهیز پایگاه های اورژانس، توسعه و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی، اجرای طرح های گروه های جهادی و مردمی بخشی از مصوبات این جلسه در راستای توسعه و عمران بود. سمنان. استان

از دیگر مصوبات این جلسه می توان به تعمیر و تامین تجهیزات حفاظتی و پایش پاسگاه های محیط زیست، ساماندهی گلزار شهدا، تامین تجهیزات پزشکی و توانبخشی شهدا، بهسازی راه های اصلی و روستایی، بهبود آبرسانی اشاره کرد. تصفیه خانه ها، تکمیل تاسیسات فاضلاب، تکمیل مساجد و مساجد استان، احداث و تکمیل اماکن فرهنگی، تکمیل سالن های ورزشی، محرومیت زدایی و بهسازی مدارس ناایمن را مورد تاکید قرار داد.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.