افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تمامی دستگاه ها تا پایان عملیات نجات در معدن آماده باش کامل هستند.

  • کد خبر : 372001

به گزارش گروه اجتماعی حیاتاسکندر مومنی یکشنبه شب در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این حادثه تلخ را به خانواده این عزیزان و ملت ایران تسلیت می گویم. برخی وی با اشاره به بازدید میدانی خود از محل حادثه و رایزنی با تیم های فنی […]

به گزارش گروه اجتماعی حیاتاسکندر مومنی یکشنبه شب در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این حادثه تلخ را به خانواده این عزیزان و ملت ایران تسلیت می گویم. برخی

وی با اشاره به بازدید میدانی خود از محل حادثه و رایزنی با تیم های فنی تونل ها گفت: از مسیر اول 31 جسد خارج شد و در مسیر دوم حدود 1000 متر پیشروی شد و سپس گازهای حاصل از تونل باید تخلیه شود

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد صبح فردا نیروهای امدادی در ورودی اصلی حاضر شوند و وضعیت اسرا مشخص شود.

مومنی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به درمان مجروحان در خصوص لزوم اعزام آنها به شهرهای خود، افزود: در صورت وجود ضعف در امکانات امداد و نجات در معادن، نیاز به این امکانات باید اعلام شود. ما می‌توانیم آن را تجهیز کنیم و در اسرع وقت آن را در جای خود قرار دهیم.»

ضرورت بازنگری در عملکرد دستگاه ها در زمینه نظارت مستمر

وی به صحبت هایی درباره سهل انگاری ها و نواقص احتمالی اشاره کرد و گفت: اکنون نمی خواهم قضاوتی کنم، اما باید بررسی شود که آیا کارگران ماسک و اکسیژن متحرک آورده اند یا فن هایی که گازها را از بین می برند و سنسورهایی که میزان گاز را تشخیص می دهند. . . دن، آیا آنها درست عمل کرده اند؟

وزیر کشور بر لزوم بازنگری دستورالعمل ها تاکید کرد و افزود: باید بررسی شود دستگاه هایی که قرار بود نظارت مستمر داشته باشند، وظایف خود را به درستی انجام داده اند یا خیر.

وی تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که با مقصران برخورد جدی خواهد شد.

مومنی در پایان بر وجود تمامی دستگاه های امدادی تا تکمیل و تعیین تکلیف تمامی کارگران گرفتار تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید کارگروهی برای بررسی علت حادثه تشکیل شود، تصریح کرد: بدون اغماض این حادثه بسیار تلخ است و باید با هر مقصری در هر سطحی برخورد قانونی شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه پیشگیری و تکرار این حوادث بسیار مهم است، تصریح کرد: ایمنی باید حرف اول را بزند.

مومنی افزود: این کارگران برای امرار معاش و به دنبال توسعه کشور در اعماق زمین کار می کنند، بنابراین این موضوع باید مورد توجه همه و همه کارفرمایان باشد و ما متولیان امر باید مراقب باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.