افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

تمامی بلیت های دربی فروخته شد.

  • کد خبر : 228742
تمامی بلیت های دربی فروخته شد.

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 20 روز چهارشنبه 2 اسفندماه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا صد و سومین شهرورد پایتخت با حضور 45 هزار تماشاگر برگزار شود. عمومی. فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد که هواداران دو تیم می توانند با مراجعه […]

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 20 روز چهارشنبه 2 اسفندماه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا صد و سومین شهرورد پایتخت با حضور 45 هزار تماشاگر برگزار شود. عمومی.

فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد که هواداران دو تیم می توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت فدراسیون فوتبال بلیت تماشای این دیدار را تهیه کنند. با وجود اینکه هنوز یک ساعت از شروع بلیت فروشی نگذشته بود، تمامی بلیت های عرضه شده در سامانه فروش بلیت فدراسیون فوتبال فروخته شد.

با احتساب افزایش قیمت باشگاه استقلال و فروش 350 هزار تومانی بلیت، افراد کمی انتظار بلیت فروشی را داشتند اما هواداران دو تیم که بی صبرانه منتظر این دیدار بودند اقدام به خرید بلیت کردند و در کمتر از 3 ساعت، کل دربی بلیت فروخته شد. فروخته شده.

نکته جالب این است که بلیت میدان بانوان در همان پنج دقیقه ابتدایی به دلیل محدودیت فروخته شد و دیگر هواداران موفق به تهیه بلیت این دیدار نشدند.

پایان بلیت فروشی و شروع «بازار سیاه»/ قیمت ها فعلا سه برابر شد

پایان بلیت فروشی و شروع «بازار سیاه»/قیمت ها فعلا سه برابر شده است

بلیت‌های دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مدت کوتاهی پس از فروش سه برابری عرضه می‌شود اما به نظر می‌رسد در دو روز باقی‌مانده قیمت‌ها افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر چهارشنبه شب از ساعت 20 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در آستانه صد و سومین دربی پایتخت، بلیت های این دیدار که در سامانه «فوتبالتیککت» آغاز شده بود، به طور کامل فروخته شد. با پایان یافتن روند بلیت فروشی، بررسی های خبرنگار مهر حکایت از تشکیل «بازار سیاه» فروش بلیت دربی در بسترهای اینترنتی دارد.

در بررسی های انجام شده تا دوشنبه شب و کمتر از سه روز مانده به دربی 103، مشخص شد این بلیت ها با 3 برابر قیمت رسمی در این سکوها به فروش می رسد.

قیمت رسمی بلیت این دیدار در سالن های مختلف به شرح زیر است:

جلوی ایستگاه: 350 هزار تومان

پشت درها: 200 هزار تومان

طبقه دوم: 100 هزار تومان

پوزیشن زن: 100 هزار تومان.

این در حالی است که این بلیت ها با قیمت های بالاتری خرید و فروش می شود و هیچ اقدامی برای ساماندهی هواداران و شناسایی آنها در ورزشگاه انجام نشده است. معضلی که نه تنها چنین بازار سیاهی را به وجود آورد، بلکه یکی از عوامل بروز برخی ناهنجاری هاست./ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.