افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تماشا کنید: پرسپولیس باید روی 3 بازی اخیر خود تمرکز کند نه نتایج استقلال – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 268944
تماشا کنید: پرسپولیس باید روی 3 بازی اخیر خود تمرکز کند نه نتایج استقلال – پرسپولیس نیوز

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که قرمزها نباید به نتایج و عملکرد استقلال توجه کنند و در دیدارهای پیش رو با تمرکز بالا به میدان بروند. محسن بنگر در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و علاوه بر کسب […]

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که قرمزها نباید به نتایج و عملکرد استقلال توجه کنند و در دیدارهای پیش رو با تمرکز بالا به میدان بروند.

محسن بنگر در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و علاوه بر کسب نتایج خوب، فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند به نمایش می گذارد. اضافه شدن چند بازیکن جدید در نیم فصل، پرسپولیس را در وضعیت فنی بهتری قرار داد و اگر این تیم در نیم فصل با مشکل کمبود بازیکن و مصدومیت مواجه نمی شد، قطعا به گل های بیشتری می رسید. . امتیاز و اکنون رهبر بود.

وی در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: همه بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر در این شرایط بوده اند و می دانند که بازی های فینال چقدر اهمیت دارد. آنها آنقدر تجربه دارند که می توانند در این سه مسابقه نتایج لازم را کسب کنند و در نهایت قهرمان شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ برتر است و امیدوارم این تیم در سه بازی اخیر بهترین نتایج ممکن را کسب کند. بازیکنان این تیم نباید روی نتایج و عملکرد استقلال تمرکز کنند و مهم این است که پرسپولیس کارش را به بهترین نحو انجام دهد.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان نیز گفت: یکی از سه فینالی است که پرسپولیس در پیش دارد. استقلال خوزستان هم با توجه به شرایط سخت انتهای جدول به دنبال امتیاز است اما پرسپولیس در ورزشگاه آزادی این تیم را شکست می دهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)