افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

تماشا کنید: ایالت کانزاس در TD در مقابل TCU شروع به اشتباه کرد

  • کد خبر : 2185
تماشا کنید: ایالت کانزاس در TD در مقابل TCU شروع به اشتباه کرد

به نظر می رسید که مسئولان یک پنالتی واضح را در امتیاز تساوی Wildcats از دست بدهند. شماره 10ایالت کانزاسبا مشت های اولیه شماره 3 رول شدTCUو با یافتن منطقه پایانی درست قبل از پایان کوارتر اول، به تاچ داون Horned Frogs پاسخ داد. ویل هاوارد، کوارتربک گربه‌های وحشی، با بن سینوت به یک امتیاز […]



به نظر می رسید که مسئولان یک پنالتی واضح را در امتیاز تساوی Wildcats از دست بدهند.

شماره 10ایالت کانزاسبا مشت های اولیه شماره 3 رول شدTCUو با یافتن منطقه پایانی درست قبل از پایان کوارتر اول، به تاچ داون Horned Frogs پاسخ داد. ویل هاوارد، کوارتربک گربه‌های وحشی، با بن سینوت به یک امتیاز شش قدمی متصل شد و بازی قهرمانی Big 12 را با نتیجه 7–7 به تساوی کشاند.

با این حال، بررسی بیشتر بازی نشان داد که مسئولان بازی یک پنالتی واضح را که شامل گلزن بازی بود از دست دادند.

قبل از ضربه محکم و ناگهانی در چهارم و یک از خط شش قدم، ایالت کانزاس یک مرد را در حال حرکت دوید. هنگامی که هاوارد از مالک نولز خواست تا حرکت خود را آغاز کند، سینوت – که در سمت راست سازند ایستاده بود – به نظر می رسید که لرزید.

بازیکنان TCU به سرعت شروع به اشاره و حرکت در مورد چیزی که به نظر می رسید یک شروع اشتباه بود درست قبل از ضربه محکم و ناگهانی شروع کردند. با این حال، هیچ سوتی به صدا در نیامد و سینوت توانست در سمت چپ زمین به بیرون درز کند تا یک تاچ داون آسان را به زمین بزند.

تاچ داون و امتیاز اضافی متعاقب آن، گربه‌های وحشی را حتی با شاخ قورباغه‌های شکست‌نخورده تا پایان کوارتر اول به تساوی کشاند، اما آنها تمام نشدند. یک تلاش تدافعی ثابت و یک حرکت قوی دیگر از هاوارد باعث شد تا ایالت کانزاس یک بار دیگر با 10:16 مانده به کوارتر دوم به گل برسد.

TCU یک گل میدانی را در 29 ثانیه مانده به پایان نیمه خواهد زد، اما ناراحتی در آرلینگتون در حال شکل گیری است و ایالت کانزاس در نیمه اول 14-10 برتری دارد.

  • CFB بیشتر:رایان دی در مورد وضعیت CFP OSU پس از باخت USC پرسید
  • کریس “خرس” فالیکا ESPN را ترک می کند
  • گزارش: کلرادو بیش از 5 میلیون دلار در سال به Deion Sanders پیشنهاد داد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.