افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

تماشاگران از رعایت پروتکل ها در دیدار مقابل الدیل منع شدند/ روی پله نشستن – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 142466
تماشاگران از رعایت پروتکل ها در دیدار مقابل الدیل منع شدند/ روی پله نشستن – پرسپولیس نیوز

عدم رعایت پروتکل های قانونی در دیدار پرسپولیس و الدحیل می تواند برای این باشگاه دردسرساز شود و با اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شود. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، ناظران «مسابقه» و «امنیتی» که برای جشن گرفتن دیدارهای لیگ قهرمانان از جمله دیدار این هفته پرسپولیس و الدحیل در کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند […]

عدم رعایت پروتکل های قانونی در دیدار پرسپولیس و الدحیل می تواند برای این باشگاه دردسرساز شود و با اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، ناظران «مسابقه» و «امنیتی» که برای جشن گرفتن دیدارهای لیگ قهرمانان از جمله دیدار این هفته پرسپولیس و الدحیل در کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت، با حساسیت زیادی تلاش می کنند. مربوط به انضباط و ایمنی مسابقه ویژه در بخش سکوها و تماشاگران. نقض پروتکل ها منجر به واکنش کمیته انضباطی مسابقات و کنفدراسیون می شود و ممکن است منجر به تخلفات مالی یا محرومیت تماشاگران برای باشگاه ها شود.

ذکر نکات فوق برای اطلاع هواداران ضروری بود حتی مواردی مانند نشستن روی پله ها و یا قرار دادن آنها در خطوط ترافیکی که در مسابقات داخلی به دفعات مشاهده می شود گزارش می شود و با برخورد انضباطی مواجه می شود و ممکن است مشکل ساز شود. برای پرسپولیس و هوادارانش. بنابراین، بسیار حیاتی و مهم است; تماشاگران بدون داشتن بلیت رسمی مسابقه که مستقیماً از سامانه رسمی خریداری کرده و با کد ملی خود وارد کرده اند به ورزشگاه آزادی مراجعه نکنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)