افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

تماس های زن داخل خودرو فاجعه آفرید/ 4 مرد نقابدار راننده را کشتند

  • کد خبر : 408726
تماس های زن داخل خودرو فاجعه آفرید/ 4 مرد نقابدار راننده را کشتند

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و پنجم شهریور ماه آغاز و از وقوع یک فقره حادثه خبر داد. قتل اندیشه در شهر شهید آغاز شد. به زودی تیمی از کارآگاهان جنایی در محل جنایت حاضر شدند و با جسد خونین یک راننده خودرو مواجه شدند. بازپرس ویژه قتل بلافاصله […]

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و پنجم شهریور ماه آغاز و از وقوع یک فقره حادثه خبر داد. قتل اندیشه در شهر شهید آغاز شد.

به زودی تیمی از کارآگاهان جنایی در محل جنایت حاضر شدند و با جسد خونین یک راننده خودرو مواجه شدند. بازپرس ویژه قتل بلافاصله دستور اولین اقدام را صادر کرد. جسد راننده به پزشکی قانونی منتقل شد، سپس این پرونده جنایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد 4 نفر با لباس صورتی با خودروی پراید در پارکی در شهر شهید یک نفر را به قتل رسانده و متواری شدند.

پلیس با تلاش بی وقفه و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت صاحب خودروی پراید شد که با هماهنگی مقامات قضایی وی را به صورت هوشمند در مخفیگاهش در امیریه شهریار بازداشت کردند. عملیات.

در بازجویی های پلیسی از متهم، همدستان وی در این قتل شناسایی و سه متهم دیگر در عملیات های جداگانه توسط ماموران آگاهی در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش رکنا، ماجرا از این قرار بود که مقتول مدتی پیش در حالی که سرنشین خودرو بود با دختر جوانی تماس تلفنی داشت که راننده از او خواست حرف نزند و در این باره با هم مشاجره کردند که دیتا جوان خبر داد. مادرش در مورد این ماجرا و چند مرد شرور در خیابان شاهد این مشاجرات بودند، با راننده ماشین درگیر شدند و راننده برای دفاع از خود به یکی از آنها ضربه زد و برای انتقام دوستش او را کشتند. یک چاقو و فرار

با تلاش مستمر کارآگاهان جنایی غرب استان تهران، این چهار نفر شناسایی و دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.