افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

تماس لو رفته سردار سلیمانی با گلشیفته فراهانی / مکالمه آنها پس از مهاجرت بازیگر زن فاش شد!

  • کد خبر : 32833
تماس لو رفته سردار سلیمانی با گلشیفته فراهانی / مکالمه آنها پس از مهاجرت بازیگر زن فاش شد!

گلشیفته فراهانی / بیوگرافی گلشیفته فراهانی / گلشیفته فراهانی بازیگر / عکس گلشیفته فراهانی / همسر گلشیفته فراهانی اخبار دیروز در مورد یک تماس تلفنی. سردار سلیمانی با هنرمندی مهاجر منتشر شده است. جزئیات این ماجرا را در ادامه بخوانید. تماس سردار سلیمانی با گلشیفته فراهانی جنجال زیادی به پا کرده است. اینستاگرام صفحه اینستاگرام […]

گلشیفته فراهانی / بیوگرافی گلشیفته فراهانی / گلشیفته فراهانی بازیگر / عکس گلشیفته فراهانی / همسر گلشیفته فراهانی

اخبار دیروز در مورد یک تماس تلفنی. سردار سلیمانی با هنرمندی مهاجر منتشر شده است. جزئیات این ماجرا را در ادامه بخوانید. تماس سردار سلیمانی با گلشیفته فراهانی جنجال زیادی به پا کرده است.

اینستاگرام صفحه اینستاگرام زائری را به دلیل انتشار پستی درباره تماس تلفنی شهید حاج قاسم سلیمانی مسدود کرد. محمدرضا زائری در پستی اینستاگرامی خاطره ای از تماس تلفنی گلشیفته فراهانی با شهید حاج قاسم سلیمانی به اشتراک گذاشت.

یکی از هنرمندان سرشناس طی گفتگوی خصوصی به بیان خاطره ای از مرحوم سردار قاسم سلیمانی پرداخت که نشان از زوایای ناشناخته ای از شخصیت آن شهید بزرگوار دارد.

او گفت قرار است در یکی از برنامه های من حضور داشته باشد. روزی که این برنامه برگزار شد، زمانی که تیم حفتات به محل برگزاری آمدند تا زمینه حضور او را فراهم کنند، به او پیشنهاد دادند که بنا به دلایلی به برنامه نیاید.

این شخص گفت، با تعجب از او پرسیدم: سلیمانی، کدام سلیمانی؟ وی گفت: من قاسم سلیمانی هستم که قرار بود امشب در برنامه شما حضور داشته باشم، متاسفانه به دلایلی نتوانستم حضور پیدا کنم. می خواستم از شما عذرخواهی کنم. انشالله هر چه زودتر جبران میکنم و همدیگرو میبینیم. گفت باورم نمی شود. من خیلی خوشحال بودم و مشتاق دیدارش بودم اما متأسفانه خیلی زود فوت کرد.

یکی دیگر از دوستان نیز نقل کرده است; یک بانوی ایرانی مقیم خارج از کشور که کمک مالی قابل توجهی به احیای عتبات عالیات در عراق داشته است، تنها چند دقیقه اصرار به دیدار با سردار سلیمانی داشت.

به دلیل ملاحظات امنیتی و ظاهر این خانم، در میان مشکلات جدی سردار، مسئولان در طرح این موضوع تردید داشتند. اما وقتی از درخواست ملاقات مطلع می‌شوند، دستور می‌دهند مدت کوتاهی برای حضورشان در ایران فراهم شود.

وقتی آن خانم به او نزدیک می شود و رفتار متواضعانه و محبت آمیز او را می بیند، می گوید: حالا که اینقدر سخاوتمند بودی، می توانم یک خواهش دیگر داشته باشم؟ میخوام نفر شماره یک باهات حرف بزنه فقط قول بده که عصبانی نشی و قبل از مکالمه معرفیش نکنم!

با وجود اصرار اطرافیان سردار که نباید این کار را کرد، او موافقت می کند و خانم شماره را می گیرد و گوشی را به سردار می دهد. ناگهان یکی از آن طرف خط می گوید: سلام آقای سلیمانی، این گلشیفته فراهانی است!

ژنرال با تعجب به او گوش می دهد و ارادت و احترام خود را ابراز می کند و شجاعت و قدرت او را می ستاید. به سردار می گوید تو کسی هستی که به عنوان یک ایرانی به او افتخار می کنم و با تمام وجود دوستش دارم.

سردار ضمن تشکر از شما با زبان محترمانه و مهربانانه به شما توصیه می کند که به مصالح کشور و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان و شکل گیری دشمن در مقابل ایران و اسلام توجه کنید و به شما می گویند که شما دختر ما و فرزند این آب و خاک هستید مراقب باشید هر کجا هستید مصلحت این کشور و نام ایران را در نظر داشته باشید. (نقل از موضوع)

این دو مورد تنها چند نمونه از شیوه مستمر سردار دهلی در توجه به همه مردم و اعتقاد به طیف های مختلف و سلایق مختلف است.

آرزو می کنم کسانی که ارادت و دلبستگی خود را به آن شهید ابراز می کنند، به جای پنهان کردن این ابعاد ناشناخته شخصیت او، از او الگو بگیرند و از این توانایی استثنایی و بی نظیر برای نزدیک کردن دل ها بهره ببرند. او که می خواست روی قبرش فقط «سرباز قاسم» بنویسد و بس!

اینستاگرام صفحه اینستاگرام زائری را به دلیل انتشار این پست مسدود کرد. / شهروند آنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.