افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

تل آویو توافق آتش بس را پذیرفت

  • کد خبر : 333633
تل آویو توافق آتش بس را پذیرفت

به گزارش 9 صبح به نقل از ازمهر، وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی اعلام کرد که تل آویو توافق آتش بس و تبادل اسرا را پذیرفته است. به گزارش الجزیره، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارات خود بدون اشاره به همدستی کشورش در جنایات رژیم […]

به گزارش 9 صبح به نقل از ازمهر، وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی اعلام کرد که تل آویو توافق آتش بس و تبادل اسرا را پذیرفته است.

به گزارش الجزیره، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارات خود بدون اشاره به همدستی کشورش در جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، اعلام کرد که آمریکا در تلاش است پیام عدم تنش را در منطقه ارسال کند با تمام کشورهای دنیا

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: همه باید از اقداماتی که تنش را افزایش می دهد و دامنه خشونت را افزایش می دهد، اجتناب کنند. دستیابی به آتش بس دائمی بهترین راه برای آزادی زندانیان است.

بلینکن همچنین اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، موافقت تل آویو با توافق آتش بس و تبادل اسرا را به اطلاع وی رسانده است.

وزیر خارجه آمریکا افزود: در روزهای آینده کارشناسان برای دستیابی به تفاهم شفاف برای اجرای توافق تلاش خواهند کرد.

بلینکن بدون اشاره به همدستی آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه تاکید کرد: معتقدیم روند دستیابی به توافق آتش بس باید تسریع شود.

وزیر امور خارجه آمریکا با اذعان به نگرانی خود از اسرای صهیونیستی مقاومت فلسطین در غزه و نیت واشنگتن در پشت این توافق، گفت: هرچه درگیری ادامه یابد، اسرای (صهیونیستی) بیشتر متضرر می شوند و جان خود را از دست می دهند.

وی افزود: برای پیشرفت در حصول توافق به مصر و قطر سفر خواهم کرد تا با السیسی و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی دیدار کنم.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.