افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

تلگرام شماره‌های تلفن را به حراج می‌گذارد تا کاربران بدون سیم‌کارت در این سرویس ثبت نام کنند

  • کد خبر : 4053
تلگرام شماره‌های تلفن را به حراج می‌گذارد تا کاربران بدون سیم‌کارت در این سرویس ثبت نام کنند

پس از قرار دادن نام های کاربری منحصر به فرد در حراج در بلاک چین TON، تلگرام اکنون شماره های ناشناس را برای مناقصه قرار می دهد. از این شماره ها می توان برای ثبت نام در تلگرام بدون نیاز به سیم کارت استفاده کرد. درست مانند حراج نام کاربری، می توانید این شماره های […]


پس از قرار دادن نام های کاربری منحصر به فرد در حراج در بلاک چین TON، تلگرام اکنون شماره های ناشناس را برای مناقصه قرار می دهد. از این شماره ها می توان برای ثبت نام در تلگرام بدون نیاز به سیم کارت استفاده کرد.

درست مانند حراج نام کاربری، می توانید این شماره های مجازی را نیز خریداری کنید قطعهکه سایتی است که مخصوص حراج های مرتبط با تلگرام ایجاد شده است. برای خرید یک شماره، باید کیف پول TON خود را پیوند دهید (تن نگهدار) به وب سایت.

شما می توانید یک عدد تصادفی را با 9 تن کوین خریداری کنید که در زمان نگارش این مقاله معادل 16.50 دلار است. برخی از شماره های مجازی پریمیوم – مانند +888-8-888 – به قیمت 31500 تن کوین (58200 دلار) به فروش می رسند.

شماره های مجازی تلگرام

نحوه کار شماره های مجازی تلگرام اعتبار تصویر: تلگرام

قابل ذکر است که فقط برای ثبت نام در تلگرام می توانید از این شماره استفاده کنید. شما نمی توانید از آن برای دریافت پیامک یا تماس یا استفاده از آن برای ثبت نام در سرویس دیگری استفاده کنید.

برای تلگرام، این روش دیگری است که از وفادارترین حامیانش درخواست می‌کند تا با کمک به کسب درآمد از این اپلیکیشن حمایت کنند. این شرکت طرح اشتراک پریمیوم خود را در اوایل سال جاری راه اندازی کرد. روز سه‌شنبه، پاول دوروف، بنیانگذار اپلیکیشن چت، گفت که تلگرام تنها چند ماه پس از راه‌اندازی ویژگی‌های پرمیوم خود، بیش از ۱ میلیون کاربر پولی دارد. در حالی که تلگرام ویژگی هایی مانند همگام سازی بین دستگاهی و گروه های بزرگ را ارائه می دهد، مهم است که به یاد داشته باشید که چت ها با رمزگذاری سرتاسر محافظت نمی شوند.

در مورد افرادی که خواهان ناشناس سازی هستند، تلگرام از قبل به شما پیشنهاد می دهد که شماره تلفن خود را مخفی کنید. از طرف دیگر، تعداد زیادی سرویس شماره تلفن مجازی وجود دارد – از جمله Google Voice، خاموش، و دوسرا مستقر در هند – که به شما امکان می دهد تماس ها و پیامک ها را نیز دریافت کنید.

تلگرام شماره‌های تلفن را به حراج می‌گذارد تا کاربران بتوانند بدون سیم‌کارت در این سرویس ثبت نام کنند توسط ایوان مهتا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.