افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

تلویزیون های مناسب برای بازی / رویای گیمرها بازی روی صفحه نمایش بزرگ است

  • کد خبر : 223742
تلویزیون های مناسب برای بازی / رویای گیمرها بازی روی صفحه نمایش بزرگ است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تلویزیون یکی از مهم ترین و محبوب ترین وسایل ارتباطی و سرگرمی در جهان است. قدمتی 60 ساله دارد و حاصل پیشرفت های گسترده در زمینه فناوری و ارتباطات است. در ابتدا این محصول کاربردی ابعاد کوچکی داشت و تصاویر سیاه و سفید را نمایش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تلویزیون یکی از مهم ترین و محبوب ترین وسایل ارتباطی و سرگرمی در جهان است. قدمتی 60 ساله دارد و حاصل پیشرفت های گسترده در زمینه فناوری و ارتباطات است. در ابتدا این محصول کاربردی ابعاد کوچکی داشت و تصاویر سیاه و سفید را نمایش می داد. پیشرفت روزافزون در زمینه فناوری منجر به ظهور تلویزیون رنگی و بعدها با ابعاد بزرگتر و ظریف تر شد.

کم کم اثربخشی آن از انتشار صرف تصاویر فراتر رفت و تغییری در الگوی مصرف ایجاد کرد. اکنون مخاطبان می توانند نمایش ها و فیلم های شما را به صورت درخواستی تماشا کنند و حتی از آن به عنوان یک کنسول بازی استفاده کنند یا موارد دلخواه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

از تلویزیون خود چه می خواهید؟

برای خرید تلویزیون که امروزه به یکی از نیازهای اساسی هر خانه ای تبدیل شده است، قبل از هر چیز باید کاربرد آن را مشخص کنید. یعنی هدف شما از خرید تلویزیون تماشای فیلم و سریال یا انجام بازی های مختلف و … است که اگر از ابتدا علت و معلول خرید این محصول را مشخص کرده باشید به راحتی می توانید بهترین گزینه خرید را انتخاب کنید.

اگر عاشق بازی هستید و می خواهید بازی مورد علاقه خود را در خانه با صفحه نمایش بزرگتر از موبایل خود انجام دهید و لذت ببرید، خطوط زیر برای شما نوشته شده است. اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از بازی‌های ویدیویی خود ببرید، باید آن‌ها را با یک تلویزیون عالی جفت کنید. اما چه چیزی یک تلویزیون را برای بازی آماده می کند؟

بهترین پیشنهادات-خواب-2

30 میلی ثانیه؛ لحظه ایده آل برای نشان دادن تصویر.

اولین و مهم ترین چیزی که در هنگام خرید تلویزیون مناسب بازی باید در نظر گرفت، «زمان پاسخگویی» تلویزیون است. وقتی فرمانی را به کنترلر می دهید و آن را روی صفحه تلویزیون می بینید، مدت زمانی که تلویزیون برای نمایش آن صفحه طول می کشد، زمان پاسخگویی نامیده می شود. این “زمان پاسخ” به مدت زمانی که طول می کشد تا یک تصویر روی صفحه تلویزیون ظاهر شود، اشاره دارد. بنابراین بهترین تلویزیون ها برای بازی آنهایی هستند که کمترین تاخیر را دارند. معمولاً 60 میلی ثانیه طول می کشد تا تلویزیون ها یک تصویر را نمایش دهند، اما تاخیر ایده آل برای گیمرها 30 میلی ثانیه است.

gamingtv-ed

بازی با 4K یا Full HD؟

برای بهترین تجربه بازی، تلویزیون با وضوح بالا توصیه می شود. وضوح بالا می تواند تصاویر با جزئیات بیشتری را نمایش دهد و تجربه بصری بهتری را ارائه دهد. علاوه بر این، یک تلویزیون با قابلیت HDR می تواند تصاویر را با رنگ ها و جزئیات بهتر نمایش دهد و تجربه بازی را بهبود بخشد. اما توجه به این نکته مهم است که تلویزیون‌های 4K HDR عقب مانده‌اند. به همین دلیل، توصیه می شود بر روی تلویزیون های Full HD (1080p) با تاخیر کم تمرکز کنید.

اندازه صفحه تلویزیون نیز چیزی است که باید در نظر گرفته شود. این اندازه باید برای اتاق و منطقه ای که در آن قرار می گیرد مناسب باشد. به طور معمول، اندازه های بین 40 تا 55 اینچ برای اکثر اتاق ها مناسب است. اما شما می توانید با توجه به مساحت اتاق خود سایز بزرگتری انتخاب کنید.

مانیتور بازی-144 هرتز-1ms_1200

آیا نرخ تازه سازی مهم است؟

گیمرها زمان زیادی را صرف صحبت در مورد نرخ تازه سازی (یا فریم در ثانیه یا هرتز) می کنند. برخی از مردم فکر می کنند که چشم انسان نمی تواند بین 60 فریم در ثانیه و 120 فریم در ثانیه تشخیص دهد، اما این درست نیست. مغز انسان می تواند به محرک های بصری در حال تغییر در یک میلی ثانیه یا یک هزارم ثانیه واکنش نشان دهد. نرخ تازه سازی بالا عالی است. اگر گیمر رقابتی هستید یا به نمایشگرهای 120 هرتزی عادت دارید، احتمالاً تلویزیون 120 هرتزی بهترین گزینه برای شما است.

Xtreme-game-console-tv-stand-with-led-light-kit-for-televisions-to-65-

در ورودی های HDMI کوتاهی نکنید

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما ورودی های HDMI کافی دارد تا بتوانید کنسول بازی، کامپیوتر یا دستگاه های دیگر را به آن متصل کنید. همچنین از ورودی های USB و صدا پشتیبانی می کند. اگر به ورودی های HDMI زیادی نیاز دارید، سعی کنید تلویزیونی با یک ورودی HDMI پیدا کنید. در غیر این صورت، باید چند سوئیچ HDMI بخرید.

اندازه تلویزیون

مارک های مناسب برای بازی

برندهای مطرحی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و پاناسونیک در زمینه تلویزیون های مناسب برای بازی شناخته شده اند و با توجه به نکات ذکر شده به راحتی می توانید تلویزیون مناسبی را تهیه کنید و تجربه بازی هیجان انگیز و متفاوتی داشته باشید. در نهایت برای انتخاب بهترین گزینه بد نیست نظرات مختلف را در این مورد مطالعه کنید، به نظرات منفی توجه کنید. حتماً شخصاً تلویزیون تماشا کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.