افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تلویزیون را خاموش کن؛ تماشای ننگین بازی های المپیک را دنبال نکنید.

  • کد خبر : 311092
تلویزیون را خاموش کن؛  تماشای ننگین بازی های المپیک را دنبال نکنید.

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در مطلبی در کانال تلگرامی خود درباره المپیک 2024 نوشت: حتی نمی خواهم در مورد المپیک پاریس چیزی بگویم، زیرا تماشای نفرت انگیزی است. دیمیتری مدودف که این مقاله را در پاسخ به سوال خبرگزاری تاس نوشته است، افزود: فرانسه تحت رهبری ماکرون تا حد یک فرد فاسد تنزل […]

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در مطلبی در کانال تلگرامی خود درباره المپیک 2024 نوشت: حتی نمی خواهم در مورد المپیک پاریس چیزی بگویم، زیرا تماشای نفرت انگیزی است.

دیمیتری مدودف که این مقاله را در پاسخ به سوال خبرگزاری تاس نوشته است، افزود: فرانسه تحت رهبری ماکرون تا حد یک فرد فاسد تنزل یافته و در برابر بیداد یک جمعیت دیوانه و بی خدا، اخم می کند. حیف شد!

رئیس حزب روسیه متحد ادامه داد: بازی های المپیک سوچی یا جام جهانی فوتبال که در کشور ما برگزار شد را به یاد بیاورید و با آنها مقایسه کنید. پس همین الان تلویزیون خود را خاموش کنید و برنامه شرم آور المپیک را در اینترنت هم تماشا نکنید!

به گزارش منابع خبری، در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2024 پاریس در 26 ژوئیه (5 اوت)، گروهی اجرای تمسخرآمیز “شام آخر” لئوناردو داوینچی را اجرا کردند. بخش‌هایی از این برنامه در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته و با انتقادات زیادی روبرو شده است.

چندین کشور مانند روسیه و مجارستان از مراسم افتتاحیه و اجرای آن انتقاد کردند.

ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، معتقد است که این افتتاحیه نشان داد که غرب با کمبود فرهنگ و اخلاق مواجه است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نیز اعلام کرد که در این مراسم لحظات “مزار کننده” زیادی وجود دارد و از پذیرش آنها توسط کمیته بین المللی المپیک ابراز ناامیدی و انزجار کرد.

پیش از این اسقف های فرانسوی نیز در بیانیه ای این موضوع را اعلام کرده بودند: متاسفانه در مراسم افتتاحیه صحنه هایی مشاهده شد که مسیحیت را به سخره گرفت. از نمایندگان ادیان دیگر که با ما ابراز همبستگی کردند، تشکر می کنیم. تمام افکار ما اکنون با مسیحیان سراسر جهان است که از ماهیت تحریک آمیز برخی از صحنه ها آزرده خاطر شده اند.

در پی تمسخر مسیحیان در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2024 پاریس، اسقف اعظم ارمنی ساهاک ماشالیان نیز خواستار تحریم این بازی ها شد. این اسقف مسیحی در مراسم دعا خطاب به جامعه مسیحی این سوال را مطرح کرد: وقتی مسیح (ع) را در مقابل شما مسخره می کنند، طرف چه کسی هستید؟

وی افزود: من به شخصه بازی های المپیک را اصلا تماشا نمی کنم و حتی اگر ورزشکاران ارمنستان مدال طلا گرفتند نباید ابراز خوشحالی کنیم.

این اسقف اعظم با محکومیت تمسخر مسیح (ع) و مسیحیان اعلام کرد که بازی های المپیک دیگر نماد صلح نیست و محور این مسابقات ضد مسیح و مسیحیت است، اما جامعه مسیحی در برابر این مسیح سکوت کرده است. این بی احترامی ها و توهین ها

ساهاک مشعلیان تنها در حضور خدا سوگند یاد کرد و از پیروان مسیح خواست که سکوت خود را بشکنند و اعتراض خود را نشان دهند. وی افزود: اعتراض خود را به کمیته اجرای بازی های المپیک ارسال می کنم./ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.