افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

تلاش 200 کارشناس برای ثبات نظام های انتخاباتی

  • کد خبر : 218729
تلاش 200 کارشناس برای ثبات نظام های انتخاباتی

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایران اعلام کرد: بیش از 200 کارشناس شبانه روز در وزارت کشور برای ثبات سیستم های انتخاباتی و امنیتی فعالیت می کنند. . ارتباط “. وی افزود: از «اتاق وضعیت ارتباطات» متشکل از همکاران سازمان تنظیم مقررات و […]

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایران اعلام کرد: بیش از 200 کارشناس شبانه روز در وزارت کشور برای ثبات سیستم های انتخاباتی و امنیتی فعالیت می کنند. . ارتباط “.

وی افزود: از «اتاق وضعیت ارتباطات» متشکل از همکاران سازمان تنظیم مقررات و اپراتورها بازدید کردم و آخرین وضعیت پایداری ارتباطات را بررسی کردم، الحمدلله تقریباً همه شعب وصل هستند، خداوند به همه شما خیر بدهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از سامانه مرکزی ستاد انتخابات کشور گفت: برای اولین بار در این مدت آمار به صورت آنلاین به ستاد انتخابات ارسال می شود و از این طریق می توانیم تعداد شرکت کنندگان، ترکیب سنی و موضوعات مختلف را بدانید. اما نکته مهم این است که ارتباطات پایدار باشد و رای گیری بدون مشکل انجام شود.

عیسی زارع پور افزود: رای گیری بدون مشکل انجام می شود و تقریبا 100 درصد (99.5 درصد) شعب اخذ رای به سامانه جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در جریان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: چندین شعبه در استان سیستان و بلوچستان به دلیل آبگرفتگی از مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل هستیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار در این دوره آمار به صورت آنلاین به ستاد انتخابات ارسال می شود و از این طریق می توانیم از تعداد شرکت کنندگان، ترکیب سنی و موضوعات مختلف مطلع شویم. اما نکته مهم این است که ارتباطات پایدار باشد و رای گیری بدون مشکل انجام شود.

زارع پور تصریح کرد: زیرساخت های انتخاباتی کشور کاملا آماده است و هیچ مشکلی به ستاد انتخابات گزارش نشده است.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: مردم می توانند از طریق پیام رسان های ایرانی ویراستعی، ایتا و گپ موقعیت شعب اخذ رای در مجاورت خود را مشاهده کرده و برای ثبت آرای خود به آن محل مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.