افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

تلاش هواپیماربا برای بردن هواپیمای بوشهر-شیراز به عربستان

  • کد خبر : 144387
تلاش هواپیماربا برای بردن هواپیمای بوشهر-شیراز به عربستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز اسناد آیت الله هاشمی، در کتاب «صلح و چالش» ۲۲ آذر ۱۳۴۱ آمده است: با اينكه [به خاطر سالروز وفات حضرت رسول اکرم(ص)] روز تعطیل بود اما برای انجام کارهای لازم بیرون رفتم. صبح زود، در دفتر. [آیت‏‌الله]آقای خامنه ای برای هماهنگی و رفع اختلافات برای عملیات […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز اسناد آیت الله هاشمی، در کتاب «صلح و چالش» ۲۲ آذر ۱۳۴۱ آمده است:

با اينكه [به خاطر سالروز وفات حضرت رسول اکرم(ص)] روز تعطیل بود اما برای انجام کارهای لازم بیرون رفتم. صبح زود، در دفتر. [آیت‏‌الله]آقای خامنه ای برای هماهنگی و رفع اختلافات برای عملیات آینده با فرماندهان سپاه و نیروی زمینی جلسه داشتیم. جلسه موفقی بود. اما این دولت نیست که در هر مورد آن همه انرژی و زمان را صرف حل اختلاف می کند. سپس تا ساعت چهار بعد از ظهر، همه در دفتر من در مجلس، جلسه بررسی مواضع حزب بودند. [جمهوری اسلامی] برگزار شد که باز هم کار تمام نشد و به جلسه دیگری موکول شد.

جلسه شورای مرکزی حزب جمهوری [اسلامی] رسمی نبود اما کارهای غیر رسمی انجام شد. گزارش ها حاکی از آن است که یک هواپیماربا می خواست هواپیما را از بوشهر به شیراز و سپس عربستان سعودی ببرد. یک مهماندار برای خلع سلاح به او حمله کرد، نارنجک منفجر شد و هر دو مجروح شدند و هواپیما به سلامت به سمت شیراز حرکت کرد. آدم ربا پاسپورت عراقی داشت و ایرانی بود.

آمریکایی ها با بیست و چهار [فروند] هواپیماها به مردم مسلمان لبنان حمله کرده اند که پیشرفت در مسئله لبنان و اسرائیل است. سوری ها سه فروند هواپیمای آنها را سرنگون کردند. باید منتظر اتفاقات مهم بعدی باشیم. عصر جلسه خصوصی تری در دفتر آقای خامنه ای داشتیم و مسائل مربوط به حزب، مجلس و ادارات را بررسی کردیم.

۲۱۹۲۱۵

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.