افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
5

تلاش برای برگزاری کنسرتی متفاوت در آزادی

  • کد خبر : 22908
تلاش برای برگزاری کنسرتی متفاوت در آزادی

پویا حاجیلی یکی از نوازندگان و آهنگسازان جوان در آستانه برگزاری جدیدترین کنسرت خود از حال و هوای متفاوت این اجرا که قرار است هر ساز فضای کمتر تجربه شده ای را به مخاطبان ارائه دهد، گفت. پویا حاجیلی از نوازندگان و آهنگسازان جوان در آستانه برگزاری جدیدترین کنسرت خود درباره حال و هوای متفاوت […]

پویا حاجیلی یکی از نوازندگان و آهنگسازان جوان در آستانه برگزاری جدیدترین کنسرت خود از حال و هوای متفاوت این اجرا که قرار است هر ساز فضای کمتر تجربه شده ای را به مخاطبان ارائه دهد، گفت.

پویا حاجیلی از نوازندگان و آهنگسازان جوان در آستانه برگزاری جدیدترین کنسرت خود درباره حال و هوای متفاوت این اجرا که قرار است هر ساز فضایی کمتر تجربه شده را به مخاطبان ارائه دهد، گفت.

پویا حاجیلی آهنگساز و نوازنده ویولن که پنجشنبه 4 خردادماه همزمان با رونمایی از آلبوم جدید خود با نام “جوادانه” روی صحنه می رود در پاسخ به این سوال که علت وقفه چند ساله قبل از انتشار چیست؟ با انتشار آلبوم جدیدش، گفت: بعد از آلبوم «انعکاس رویا» طبیعتاً روی ساخت آلبوم بعدی «ابدیت» تمرکز کردم و شروع به ساخت قطعات کردم، اما ساخت آلبوم از چند روز تا چند ماه طول می کشد. مسیر.

اما علاوه بر این، این تأخیر دلایل دیگری نیز داشت. یکی از این دلایل خدمت سربازی بود که نزدیک به دو سال مرا از محیط کارم دور کرد. پس از پایان خدمت سربازی، ضبط قطعات را در استودیو شروع کردم، اما وسواس در انتخاب صدا و نوازنده برای اجرای قطعات، زمان تولید را طولانی تر کرد.

البته دوران اپیدمی کرونا عامل دیگری بود که این روند را کمی طولانی‌تر از حد معمول کرد.

این آهنگساز درباره قطعات و ساخته های خود در آلبوم «جوادانه» افزود: آلبوم «جاودانه» شامل 10 آهنگ است که خودم ساخته ام و فضای کلی آلبوم نسبت به آلبوم قبلی ام (انعکاس رویا) بسیار متفاوت است.

حاجیلی با بیان اینکه تمرینات این کنسرت از حدود شش هفته پیش با حضور شروین شهبازی به عنوان رهبر ارکستر و بهنام شهرکی به عنوان تنظیم کننده قطعات آغاز شد، درباره حال و هوای ساخته های جدید خود در آلبوم «جوادانه» توضیح داد:

رویکرد من در این آلبوم بیشتر بر این بود که آهنگ ها با طیف وسیع تری از مخاطبان ارتباط برقرار کنند و مخاطب از شنیدن آنها انرژی مثبت بیشتری دریافت کند.

وی گفت باعث افتخار من است که در این کنسرت هنرمندان و نوازندگان مطرح و مطرحی چون; بابک ریاحی پور، مسعود همایونی، شروین شهبازی، بهنام حکیم، ناصر رحیمی من را همراهی می کنند، وی درباره سبک و سیاق این کنسرت گفت:

روش و سبک ما از نظر اجرا برای اولین بار در ایران و در این کنسرت است و رنگ و تنظیم صداها کاملا جدید است.

البته نکته دیگری که لازم است به آن اشاره کنم این است که صداها در این کنسرت به گونه ای متنوع تنظیم شده بود و هر نوازنده ای شخصیتی کاملا مستقل برای خود در این اجرا دارد.

دلیل انتخاب نام «ابدیت» برای آلبوم جدید

پویا حاجیلی در پایان درباره علت انتخاب نام «جوادانه» برای آلبوم جدیدش و روند اخذ مجوزهای لازم برای انتشار آلبوم و کنسرت گفت. اجازه گرفتن. از این رو تمامی مجوزهای لازم برای این آلبوم و کنسرت را بدون مشکل خاصی و در کمترین زمان دریافت کردیم.

تنها نکته این بود که در ابتدا نام آلبوم “پویالون” را انتخاب کرده بودم، اما متوجه شدم که برای اینکه بتوانم نام آلبوم را “پویالون” بگذارم، باید از یک موسسه ادبی مجوز بگیرم که پس از ادامه کارهایی که انجام دادم، متوجه شدم که گرفتن تاییدیه از این نهاد ادبی یک پروسه طولانی است و در نتیجه نام آلبوم را از “پویالون” به “ابدیت” تغییر دادم.

البته هنوز برای من این سوال مطرح است که چگونه انتخاب این عنوان برای قطعه بی ربط است اما برای آلبوم نیاز به مجوز دارد.

تلاش کتبی برای برگزاری کنسرتی متفاوت در آزادی صبح اولین بار. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.