افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

تقویت و پیروزی جبهه اسلام هدف شهید حسن نصرالله بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 379006
تقویت و پیروزی جبهه اسلام هدف شهید حسن نصرالله بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

ماموستا بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز تأسف از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و تسلیت به مجامع اسلامی گفت: در میان مؤمنان بزرگانی خواهند بود که عهد و پیمان می بندند. مردانگی با خدا تا آخرین لحظه تا مردن». از این طریق به پیروزی یا شهادت برسند. استاد بهمنی […]

ماموستا بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز تأسف از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و تسلیت به مجامع اسلامی گفت: در میان مؤمنان بزرگانی خواهند بود که عهد و پیمان می بندند. مردانگی با خدا تا آخرین لحظه تا مردن». از این طریق به پیروزی یا شهادت برسند.

استاد بهمنی گفت: در راه آزادسازی قدس شریف هزاران خون ریخته شد و بسیاری از مردم بی گناه به شهادت رسیدند.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) 23 سال شبانه روز برای اعتلای دین مبین اسلام و رساندن پیام دین به نیازمندان تلاش کرد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیامبر و یاران و دیگر یاران و خلفا تلاش کردند دست دشمنان مسلمانان را قطع کنند.

استاد بهمنی بیان کرد: این زنجیره از پیامبر اکرم (ص) تا خلفای راشدین امام غزالی و صلاح الدین ایوبی تا حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و امروز سید حسن نصرالله کشیده شده است.

وی تصریح کرد: هدف این شهدا تقویت و پیروزی جبهه اسلام بود، اما رژیم صهیونیستی با شهادت بیش از 40 هزار نفر از مردم و بزرگان دین برای پایداری خود می جنگد چرا که این رژیم به پایان حکومت خود رسیده است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اما جبهه مقاومت فعلی فقط از اسماعیل هنیه و حسن نصرالله و 40 هزار فلسطینی بی دفاع تشکیل نمی شود، بلکه جبهه دو میلیارد نفر در سراسر جهان است.

ماموستا بهمنی یادآور شد: این جبهه از فلسطین، غزه، لبنان و سوریه به ایران، عراق و مصر رسیده است و رهبر بلامنازع آن حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی افزود: برخورد جامعه ملل، سازمان ملل و مجالس برای دفاع از حقوق بشر و سکوت آنها در قبال این مردم بی دفاع جای تعجب دارد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اعلام عدم آگاهی و اطلاع آمریکا از این شرایط کذب محض است، تزویر و جعل بیان شده از سوی آمریکا کذب آشکار است.

ماموستا بهمنی گفت: اگر دخالت و حمایت آمریکا برداشته شود، نه تنها نیازی به خروج اسرائیل از منطقه نخواهد بود، بلکه تنها با یک کلمه مسلمانان اسرائیل از خاورمیانه فرار خواهند کرد.

وی گفت: ما هیچ شکایتی از کفر نداریم، اما رهبران اسلام و مسلمانان باید صادقانه بیرون بیایند و با قطع ارتباط حتی برای یک روز، بتوانند با قطع صادرات نفت، گاز، آمریکا و اسرائیل را از منطقه خارج کنند. انرژی و سایر راهکارها و تحریم ها». محدود کردن دارایی ها و روابط سیاسی آمریکا و اسرائیل باعث تضعیف آنها خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: این جبهه با پشتوانه الهی و یاری ماوراء الطبیعه بالاخره پیروز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.