افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

تقویت فرهنگ شهادت در جامعه از برکات شهادت سید حسن نصرالله است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380302
تقویت فرهنگ شهادت در جامعه از برکات شهادت سید حسن نصرالله است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حاج رضایی در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله که بعدازظهر یکشنبه در محلات برگزار شد، با اشاره به دو پیام اخیر مقام معظم رهبری گفت: شهید نصرالله مانند خود شهادت را دوست داشت. جد بزرگوار حضرت امیرالمومنین علیه السلام. امثال او منتظر شهادت هستند. وی با اشاره […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حاج رضایی در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله که بعدازظهر یکشنبه در محلات برگزار شد، با اشاره به دو پیام اخیر مقام معظم رهبری گفت: شهید نصرالله مانند خود شهادت را دوست داشت. جد بزرگوار حضرت امیرالمومنین علیه السلام. امثال او منتظر شهادت هستند.

وی با اشاره به شهادت اولیای الهی ادامه داد: برخی در جامعه اسلامی شهادت را از دست دادن جان به خاطر سخنان کفرآمیز می دانند که قرآن به شدت با این تفکر مخالفت می کند، اما شهادت فقط کوتاهی عمر نیست. ، بلکه انتخاب مرگ است.

وی با اشاره به زندگی و شهادت به برکت سید حسن نصرالله در کلام رهبری افزود: چه زیباست که انسان اینگونه زندگی کند و دشمن را نابود کند و در هیچ کجای تاریخ تشیع جهان چیزی دیده نشده است. بنابراین. چهره به چهره و از نزدیک با یهودیان. ما مجبور نبودیم بایستیم و با او بجنگیم.

حجت الاسلام حاج رضایی تقویت فرهنگ شهادت در جامعه را از برکات شهادت سید حسن نصرالله دانست و اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله بر تعداد شهدا افزوده و موجی از شهادت را در بین مردم ایجاد کرد. جوانان امت اسلامی و جامعه را تقویت کرد و باید پذیرفت که دشمن به دنبال تضعیف این فرهنگ است.

وی گفت: با شهادت سید حسن نصرالله قبح سازش در برابر دشمن کاملا مشخص شد و هیچکس نباید از سازش با دشمن صحبت کند و بزرگترین شعار بعد از شهادت سید حسن نصرالله مرگ بر سازش باشد. . ، و اگر شعار مسئولان جامعه اسلامی اینگونه نباشد جایی در قعر جهنم خواهد بود.

وی تصریح کرد: 45 سال است که ائمه انقلاب و شهدا خون می نوشند که اسرائیل فقط یک کشور نیست بلکه یک باند جنایتکار است، پایگاه نظامی عده ای اراذل و اوباش است و سازمان های بین المللی نیز ایجاد شده است. در اختیار کشورهای جهان سوم تحت کنترل خود قرار دهد.

حاج رضایی ادامه داد: از نظر قرآن مهمترین ویژگی سازشکاران ترساندن جامعه از دشمن و جنگ است و سایه جنگ را شهید سلیمانی، شهدای امنیت، دفاع مقدس و مدافع از بین برد. حرم مطهر کشور

و افزود: در فرهنگ اسلامی متعهد شد آنها را با سامری ها تشبیه کرده اند و پیامبر نیز شعار سامری قوم خود را «نه به جنگ» می داند و در مورد برجام نیز هشت سال وضعیت کشور را به برجام گره زدند.

وی شناخت دشمن را از برکات شهادت سید حسن نصرالله دانست و تصریح کرد: یکی از خشن ترین باورها نسبت به دشمن شرارت و پستی اوست.

مدیر سمینار القائم محلات با اشاره به کینه دشمن نسبت به ما گفت: دشمن برای شهادت سید حسن نصرالله از 85 بمب یک تنی استفاده کرد که البته بخشی از آن برای تخریب بود، اما بخشی دیگر از روی بغض و نفرت نسبت به ایشان بود. شهادت حج قاسم هم اینطور رفتار کرد.

وی تکثیر سید حسن نصرالله را از برکات شهادت وی دانست و تصریح کرد: حزب الله لبنان در سال 1361 در لبنان در زمانی که شیعیان در حال کشتار یکدیگر بودند و شیعه و سنی با یکدیگر می جنگیدند و اوایل تاسیس شد. حزب‌الله در زمان تشکیل آن امکاناتی نداشت، اما در زمان دبیرکلی سید حسن نصرالله، حزب‌الله به موقعیت قدرتمند کنونی خود رسید.

حاج رضایی خاطرنشان کرد: خداوند همواره مسلمانان را یاری کرده است و در زمان جنگ تحمیلی و آزادسازی خرمشهر این مشکل بسیار مشهود بود و باید با عمل عملی و نه گفتار به جبهه مقاومت کمک کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.