افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

تقویت دانش شناختی مردم راه حل مقابله با دشمنان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407770
تقویت دانش شناختی مردم راه حل مقابله با دشمنان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محسن نبوی وی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با تشکل های مردم نهاد در سنندج اظهار داشت: در استفاده از پیام رسان ها باید مسائل امنیتی مورد توجه قرار گیرد و همه با استفاده از ابزارهای دیجیتال آشنا باشند. وی با بیان اینکه بخشی از توانایی های فکری […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محسن نبوی وی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با تشکل های مردم نهاد در سنندج اظهار داشت: در استفاده از پیام رسان ها باید مسائل امنیتی مورد توجه قرار گیرد و همه با استفاده از ابزارهای دیجیتال آشنا باشند.

وی با بیان اینکه بخشی از توانایی های فکری کودکان از طریق تلفن تقویت می شود، تصریح کرد: استاندارد زمان استفاده و نحوه بازی کودکان با گوشی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده بیش از حد کودکان، نوجوانان و جوانان از تلفن همراه باعث تضعیف توانایی های فکری آنها می شود.

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور اذعان داشت: جنگ موجود بین خیر و شر است که باعث شد بزرگانی چون سید حسن نصرالله را از دست بدهیم.

حجت الاسلام انبیایی گفت: هرکس در عرصه جنگ ترکیبی موفق شود پیروز می شود و از سال گذشته نه تنها شاهد جنگ ترکیبی هستیم، بلکه قسمت های روانی، دیپلماتیک و ارعاب جنگ ایجاد شده است.

وی بیان کرد: جنگ ترکیبی در گذشته فقط یک ایده بود، اما از سال گذشته وارد مرحله جدیدی شده ایم و در حال حاضر همه چیز از آب، خاک، غذا، دارو و حتی واکسن روی ابزاری شده است که فقط چهره نظامی دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که مقام معظم رهبری اجازه استفاده از واکسن فایزر را ندادند، محکوم به توهمات توطئه ای شدیم.

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور تصریح کرد: اکنون در مقالات علمی اعلام شده است که فرستنده این داروها در مایع دارویی قرار می گیرد! و وقتی باید گفت که ترس از واکسن نیست، بلکه از آنچه در خود واکسن اعلام شده است و باید از عملکرد این افراد بترسید.

حضرت حجت‌الاسلام فرمودند: از واکسن خاصی به عنوان سلاح استفاده می‌شد که می‌توان آن را در بدن برخی از نظامیان یا سیاستمداران قرار داد و اتفاقات عجیبی برای قوای فکری آن‌ها رخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انفجار پیجرها، ناامنی در دنیا وجود دارد. قرار بود با وسایل ارتباطی به امنیت برسیم، اما درست برعکس بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی از این سلاح استفاده کرد و پیام داد که در نتیجه عملیات انتحاری با انفجار پیجر 30 شهید، 80 مجروح از ناحیه چشم که در ایران عمل شده و 200 قطع عضو شد.

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور تصریح کرد: اسرائیل شکست خورد و باید قبل از برنامه ریزی اولیه و در این مرحله این اقدام را انجام می داد اما زمانی که به مرحله نهایی رسیدند سریعتر پیجرها را منفجر کردند در حالی که در اصل بود. برنامه ریزی برای این انفجار در ایران، یمن، عراق و سوریه نیز انجام شد.

حجت الاسلام انبیایی افزود: وی همچنین نام عملیاتی جنگ را به جنگ قیامتی تغییر داد یعنی به پایان رسیده و از تمام ابزارهای مدرن و به روز استفاده می کند.

وی با بیان اینکه با چهار فناوری جدید همگرایی مواجه هستیم، افزود: این فناوری ها شامل بیوتکنولوژی یا فناوری زیستی، فناوری اطلاعات، فناوری نانو و بلوغ شناختی است که هر کدام جای بحث جداگانه ای دارند.

وی اذعان داشت: در واقع شناسایی پیجرها امکان پذیر نبود زیرا از ماده ناشناخته ای در مقادیر بسیار کم در آنها استفاده شده بود که قدرت تخریب زیادی نیز دارد.

پیشرفت و ارتقای دانش از اقدامات تروریستی جلوگیری می کند

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش برای انفجار در ایران است اما ناکام ماند، بنابراین باید برای جلوگیری از اقدامات تروریستی پیش برویم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با پژوهشگران علوم شناختی فرمودند پژوهشگران باید تمام تلاش خود را برای ارتقای دانش و جنگ شناختی که جنگ روانی است و دستگاه مطالعه افراد را از بین می برد، انجام دهند.

حجت الاسلام انبیایی تصریح کرد: در یک عملیات نظامی به صورت اطعام می توان همه را مسموم کرد، مسمومیت متفاوت در کوتاه مدت، میان مدت یا درازمدت که مثلاً ترس ایجاد می کند.

وی بیان کرد: در عملیات شناختی می توان دانش سیستم ایمنی در مغز را در تصمیم گیری یا توانایی تصمیم گیری در لحظه تحت تاثیر قرار داد و امروز وارد این جنگ شناختی می شویم.

و افزود: وقتی سربازی در قدرت تصمیم گیری خود اختلال داشته باشد نمی تواند در لحظه عکس العمل نشان دهد و این بد است و وقتی توانایی های شناختی او کاهش پیدا کند نمی تواند در لحظه تصمیم بگیرد.

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور اذعان داشت: باید نقاط ضعف دشمن را در کنار نقاط قوت آن بشماریم تا همه آگاه شوند.

قدرت نظامی ایران از موشک و پهپاد دشمن بیشتر است

حجت الاسلام انبیایی یادآور شد: خوشبختانه وجه مشترک احساس خطرات دشمن ایران است و قدرت نظامی ایران از موشک و پهپاد دشمن خطرناکتر است.

وی تصریح کرد: عملیات اطلاعات محور مهمترین عرصه در جبهه مقاومت است و باید بدانیم که حضور 16 سازمان مختلف در سازمان امنیت ملی که خطرناک ترین نهاد اطلاعاتی است، قابل کنترل نخواهد بود. جهل و اطلاعات در همه جا به چشم خودمان است.”

وی اذعان داشت: این سازمان ها به قول خودش هر فرد را در فضای مجازی با سلیقه خود حتی بیشتر از شناخت خود فرد از او می شناسند و با این ابزار به اطلاعات شخصی افراد می رسند و تحلیل کافی پیدا می کنند.

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور خاطرنشان کرد: البته باید در نظر داشت که در هنگام نصب این نرم افزارها امکان دسترسی و مجوز کلیه فایل های شخصی توسط خود شخص ایجاد می شود.

حجت‌الاسلام انبیایی گفت: این نرم‌افزارها مجوز دسترسی دارند و جزو دستگاه‌های آمریکایی هستند که دسترسی کامل دارند که با محدودیت یاهو این مجوز حذف شد و چون تلگرام در ماه‌های اخیر دسترسی را لغو کرد، رئیسش در زندان بود. به مدت دو ماه و پس از انتشار مجوز دسترسی.

وی افزود: امروز مردم کردستان موثر هستند و باید بدانند که دارای دانش محکمی هستند که در سطح علمی و اطلاع رسانی بالایی موثر است.

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور گفت: اینجا بیشتر عملیات و تمرکز دشمن است و در مجموع باید آسیب پذیری کاهش یابد و فعالان سایبری نیز همین کار را انجام دهند تا ما قوی بمانیم و در این شرایط عملیاتی خاص باید قوی باشیم. بمانیم

دانش آموزان به عنوان رهبران آینده آموزش می بینند

حجت الاسلام انبیایی اذعان داشت: نیاز است آموزش و پرورش روی طلاب کار کند و آنها را به عنوان رهبران آینده تربیت کند، افرادی مانند شهید حسن نصرالله و یحیی سنور که در سال های آینده الگوهای جهانی خواهند بود.

وی بیان کرد: میانگین برخی از توانایی های شناختی مردم کردستان از برخی نقاط کشور بالاتر است.

وی گفت: آینده جهان اسلام در دستان دانش آموزان است که باید با انگیزه باشند.

مشاور عالی شورای فضای مجازی کشور یادآور شد: برخی از شرکت های بزرگ آمریکایی برای معکوس نشان دادن وقایع و تغییر آن به نفع خود در حال ساخت فیلم و مستند درباره جنگ غزه هستند، بنابراین ما نیز نیازمند دانش شناختی و اطلاعاتی هستیم. رشد خواهیم کرد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.