افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

تقویت حزب الله هنر بزرگ سید حسن نصرالله بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 391731
تقویت حزب الله هنر بزرگ سید حسن نصرالله بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد سلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت عهد صادق و معرفی نماهنگ. نترس وی در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله گفت: شهید سید حسن نصرالله نماد مقاومت و جهاد بود. امام جمعه لاهیجان تقویت حزب الله را هنر […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد سلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت عهد صادق و معرفی نماهنگ. نترس وی در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله گفت: شهید سید حسن نصرالله نماد مقاومت و جهاد بود.

امام جمعه لاهیجان تقویت حزب الله را هنر والای سید حسن نصرالله اعلام کرد و گفت: مقدمه ظهور صاحب را آماده می کند. زمان (آه) بزرگترین هنر و دستاورد شهید حسن نصرالله به شمار می رفت.

حجت الاسلام سلیمانی به اهمیت و جایگاه گفتمان مقاومت اشاره و تصریح کرد: اساس منجی موعود با گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی محقق می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوران کنونی زمان آوردن است رویکرد سخنوری وی افزود: گرایش عده ای به دشمن با چراغ سبز تعهد، آنها را از تفکر انقلابی دور می کند.

امام جمعه لاهیجان بر لزوم روایت دستاوردهای جبهه مقاومت و عملیات نعم صادق تاکید کرد و اظهار داشت: بازخوردها و دستاوردهای عملیات وعده صادق باید به خوبی روایت شود.

حجت الاسلام سلیمانی جهاد تبیینی را نیاز ضروری جامعه امروز عنوان کرد و گفت: جهاد تبیینی سلاحی موثر در جنگ شناختی و ترکیبی است.

وی با اشاره به اینکه گیلان پیشرو در نماهنگ و آثار فاخر است، افزود: تولید آثار فاخر فرهنگی و رسانه ای باید ادامه یابد.

باید گفت، ویدئو. نترس اثر مصطفی احمدی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در رشت افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.