افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

تقلب 200 میلیاردی صادرات رب گوجه فرنگی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 129463
تقلب 200 میلیاردی صادرات رب گوجه فرنگی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با شکایت یکی از شهروندان در پلیس آگاهی متوجه شد که یک عمده فروش مواد غذایی و فردی به هویت سجاد م به عنوان صادرکننده مواد غذایی وجود دارد. چندین بار به عراق. یک محموله رب گوجه فرنگی برای صادرات به عراق خریدند و پول […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: با شکایت یکی از شهروندان در پلیس آگاهی متوجه شد که یک عمده فروش مواد غذایی و فردی به هویت سجاد م به عنوان صادرکننده مواد غذایی وجود دارد. چندین بار به عراق. یک محموله رب گوجه فرنگی برای صادرات به عراق خریدند و پول را پرداخت کردند. وی پس از کسب اطمینان دو کامیون رب گوجه فرنگی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال برای صادرات به عراق سفارش داد که در دو دستگاه کامیون برای وی ارسال شد. .

وی افزود: متهم با کمک راننده کامیون یک محموله رب گوجه فرنگی را بدون پرداخت وجه به کلاهبرداری تحویل و سپس متواری شد.

این افسر ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت که با یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و بکارگیری روش های پلیسی. . پس از چند روز تلاش بی وقفه سرانجام مخفیگاه پیدا شد و متهم فراری در استان کرمانشاه شناسایی شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: تیمی از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با هماهنگی و اخذ نیابت قانونی به مخفیگاه متهم فراری در استان کرمانشاه اعزام و با اطلاعات گسترده، رصد و تدابیر ویژه مراقبت در محل. از محل‌های احتمالی تردد متهم، در نهایت متهم در حین سفر با آنها دستگیر شد. در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از طی مراحل قانونی به بندرعباس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این پرونده کلاهبرداری دو قربانی و یک شاکی شناسایی شده اند، اظهار داشت: متهم در بازجویی های فنی به ارتکاب کلاهبرداری به ارزش 200 میلیارد ریال اعتراف و با پرداخت غرامت به مالباختگان موافقت کرد، بنابراین شکایتی به عمل آورد. علیه سیر مراحل قضایی وارد دستگاه قضایی شد و با قرار مربوطه روانه زندان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.