افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

تقسیم بندی دوره اداری کشور قبل و بعد از شهادت آیت الله رئیسی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 274720
تقسیم بندی دوره اداری کشور قبل و بعد از شهادت آیت الله رئیسی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدمهدی علایی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار داشت: شخصیت و منزلت آیت الله رئیسی امروز بر همگان آشکار شده است اما آنچه که یک شخصیت سیاسی را مردمی می کند و باعث میلیون ها نفر می شود. مردم ادای احترام کنند […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدمهدی علایی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار داشت: شخصیت و منزلت آیت الله رئیسی امروز بر همگان آشکار شده است اما آنچه که یک شخصیت سیاسی را مردمی می کند و باعث میلیون ها نفر می شود. مردم ادای احترام کنند امری رایج نیست و در یک کلمه به معنای اخلاص است.

وی افزود: علاوه بر آیت الله رئیسی، شهدا در کنار رئیس جمهور نیز به شکلی بسیار خاص و چشمگیر تشییع شدند که متاثر از اخلاص این قشر بود و تقدیری بود که خداوند رقم زد.

علایی گفت: همه اعضای حاضر در این جلسه افتخار حضور در دولت تاریخی را خدمت مردم به دست آورده اند، افتخاری که به برکت عملکرد بی نظیر آیت الله رئیسی به دست آمده است و این شهید والامقام منجر به حاکمیت طهارت در قدرت سطح جدیدی را در نزد مردم و دست اندرکاران خدمت به مردم ایجاد کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه دوران اداری کشور را به دو دوره قبل و بعد از شهادت آیت الله رئیسی تقسیم کردم، افزود: بسیاری از مدیران فعلی و نسل جوان از طهارت روح شهیدان رجایی شنیده بودند. ، بهشتی. و سایر شهدای عزیز، اما رعایت نکردند، نکرده بودند، اما امروز همه آن اعمال و رفتارها در شخصیت رئیس جمهور شهید مشاهده شد و این برای همه مسئولان مهم است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به شخصیت جامع آیت الله رئیسی گفت: ایشان علاوه بر جدیت برخاسته از طهارت، در برخی امور دارای شوخ طبعی خاص خود بودند که این بینش همه جانبه و در نظر گرفتن سلایق مختلف باعث ایجاد گره شد. می تواند در بسیاری از مسائل باز شود.

وی افزود: تسلط بر جزئیات از دیگر ویژگی های بارز شهید رئیسی بود. ابتدا تصور می شد با توجه به تجربه آیت الله رئیسی در دستگاه قضایی، ایشان بر حوزه اجرایی تسلط ندارند، اما ایشان بر حوزه اجرایی تسلط کامل داشتند. مناطق مأموریت دولتی و اشراف کامل را حتی در امور استانی به دست آورده بود.

علایی گفت: رفتار صادقانه و صمیمانه در امور، رسیدگی به اسراف، تلاش برای اداره کشور مسالمت آمیز و به دور از حاشیه و بسیاری مسائل دیگر نمونه ای از شهید رئیسی را به ارمغان آورد و اگرچه در دوران ریاست جمهوری ایشان در سالیان متمادی مورد ویرانی و تهمت قرار گرفت اما پس از شهادت با این محبوبیت به خاک سپرده شد و نامش جاودانه خواهد ماند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در شرایط کنونی هر چند از نبود آیت الله رئیسی متأثر و متأسفیم، اما نباید خللی در امور کشور ایجاد شود و همه مسئولان استان باید در حد توان به وظایف خود عمل کنند. . شکل.

نماینده ارشد دولت در استان تصریح کرد: در روزهای آینده مجلس جدید نصب و با انتخاب مردم خادمین جدیدی به حلقه خدمتگزاران اضافه خواهند شد و امیدواریم با تصویب قوانین و نقش نظارتی آنها، محیطی مناسب تر برای تعالی ایران عزیز فراهم خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه استان قزوین استانی فرهنگی، اقتصادی و پرتوان است و تعاملات ملی و استانی می تواند به توسعه و آبادانی استان کمک کند، افزود: مجموعه راهبری استان، نمایندگان منتخب را اهل فهم، متخصص و با برنامه می داند. و برخورد می کند با کمک متقابل می توان منافع مردم را بهتر از گذشته پیگیری کرد، قطعا اقتدار نمایندگان مجلس در کنار توان مدیران استانی می تواند باعث توسعه بیشتر استان شود.

علایی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: برگزاری انتخابات در فضای بعدی مستلزم جاه طلبی و جدیت بیشتر همه دستگاه های اجرایی است و همه دستگاه ها باید دست به دست هم دهند تا امکانات و نیرو را فراهم کنند و برای برگزاری هر چه بهتر آن برنامه ریزی کنند. . انتخابات را امتحان کنید.

استاندار قزوین اضافه کرد: حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالاست و باید برای مشارکت بیشتر مردم برنامه ریزی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=274720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.