افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

تقریبی 98 درصد از کالاهای مورد نیاز شرکت ملی گاز را در اختیار تولیدکنندگان ملی قرار دهید.

  • کد خبر : 198952
تقریبی 98 درصد از کالاهای مورد نیاز شرکت ملی گاز را در اختیار تولیدکنندگان ملی قرار دهید.

به گزارش بازار، مجید چگانی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی نصیب ما شده است که در تاریخ 1396/03/13 به وقوع پیوست. روز بعثت پیامبر اکرم (ص) در مشهد الرضا. (ص) و مرکز پایتخت معنوی […]

به گزارش بازار، مجید چگانی در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی نصیب ما شده است که در تاریخ 1396/03/13 به وقوع پیوست. روز بعثت پیامبر اکرم (ص) در مشهد الرضا. (ص) و مرکز پایتخت معنوی کشور است و فرصت حضور در این نمایشگاه مهم و ارزشمند مصادف با دهه فجر را داریم. و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره همه شهدا را در این ایام گرامی بدارید.

وی ادامه داد: این نمایشگاه نمایشگاه قدرت ملت بزرگ ایران است و آنچه حاصل شده به برکت خون شهدای گرانقدر و تلاش شبانه روزی جوانان این مرز و بوم و بزرگواران است. . که برای تحقق انقلاب اسلامی تلاش کردند.

به گفته معاون وزیر نفت، بدون شک در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رشد روزافزون فناوری کشور افتخار بزرگی است که کمک زیادی به خدمت به مردم کشورمان می کند. مردم شایسته تر

چگانی تصریح کرد: در صنعت نفت و گاز که موتورهای توسعه هستند اقدامات بزرگی انجام شده و نتیجه این اقدامات خودکفایی در همه ابعاد است.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به اوج نزدیک می شویم، گفت: اگر واقع بینانه به دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کنیم، خواهیم دید که به برکت اسلام، امامت این اتفاق افتاد. و ولایت، و این نمایشگاه بخشی از آن را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.