افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تقدیر از اولین همکار نخبه علمی کشور

  • کد خبر : 216901
تقدیر از اولین همکار نخبه علمی کشور

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم افتتاحیه «دومین دوره بورسیه تحصیلی با نخبگان و تجلیل از مدال آوران جهانی المپیاد علمی و نفرات اول کنکور» برگزار شد. امروز صبح چهارشنبه اسفند در 18 دی ماه 1402 با حضور مدیرعامل شرکت اول و جمعی از نخبگان و نفرات […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم افتتاحیه «دومین دوره بورسیه تحصیلی با نخبگان و تجلیل از مدال آوران جهانی المپیاد علمی و نفرات اول کنکور» برگزار شد. امروز صبح چهارشنبه اسفند در 18 دی ماه 1402 با حضور مدیرعامل شرکت اول و جمعی از نخبگان و نفرات برتر کنکور امسال در سالن اجتماعات ستاره ونک تهران برگزار شد.

مهدی اخوان بهادی مدیرعامل اولین شرکت که در این مراسم حضور داشت به بیان خاطرات و تجربیات خود پرداخت و خطاب به نخبگان حاضر گفت: شما آینده این کشور هستید، بمانید و سرنوشت کشور را در حد مطلوب تغییر دهید.

مدیرعامل موبر آل برای اولین بار اظهار داشت: به جرات می توانم بگویم اگر این قشر محدود شما وارد عرصه ICT در کشور شوید، تحولات و تحولات بزرگی در کشور به وجود خواهد آمد. ظرفیتی که در هر یک از شما وجود دارد برای دگرگونی و بهبود فضای کسب و کار در هر زمینه ای کافی است. هر زمان که نگران هستید و سعی می کنید یک کارآفرین باشید و می خواهید کشور را رشد دهید.

اخوان بهادی به علاقه اپراتور تلفن همراه اول به همکاری و تعامل با تک تک نخبگان اشاره کرد و این امر را مصداق تکانه دانست تا شاید از این طریق جوانان با اندیشه و تفکر به توسعه و آبادانی بیاندیشند. با ماندن در کشور به جای مهاجرت.

در ادامه بخش رسمی این رویداد که با حضور سخنرانان برجسته برگزار شد، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمانی و سرمایه انسانی شرکت همال اول نیز به طور مختصر به جایگاه حمال اول در فضای کسب و کار کشور و شرق پرداخت. نیم. و علاوه بر ویژگی های رقابتی این اپراتور که ابتدا خود را به شاخص های مالی اپراتور تلفن همراه اول کشور اختصاص داده است که سهام آن در بازار سرمایه عرضه شده است.

در پایان به «رتبه های 1 تا 10 کنکور رشته های ریاضی، تجربی و علوم انسانی» و همچنین «مدال آوران المپیک» جوایزی اهدا شد.

اولین طرح بورسیه نخبگان از سال 1390 توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و برگزیدگان کنکور سراسری کشور آغاز شد و در سه مرحله و به مدت سه فصل به دنبال ارتقای توانمندی های استعدادهای علمی بود. ابتدا باید برای حل مشکلات و ریزپروژه ها بر اساس مشکلات کاری استفاده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.