افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
0

تقابل کامل با مدیران اجاره در گیلان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 388914
تقابل کامل با مدیران اجاره در گیلان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آقایی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران افسران خط مقدم باید گزارش و مطالبه کنند. گری و در اصلاح امور نقش محوری دارند. رئیس بازرسی گیلان با تاکید بر ایمان به اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه امانتدار مردم هستند […]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آقایی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران افسران خط مقدم باید گزارش و مطالبه کنند. گری و در اصلاح امور نقش محوری دارند.

رئیس بازرسی گیلان با تاکید بر ایمان به اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه امانتدار مردم هستند و با صداقت و شجاعت از حقوق مردم دفاع می کنند.

آقایی خبرنگاران را بازوان قوی و قدرتمند بازرسی دانست و گفت: خبرنگاران مطالبه گر گری از حقوق مردم و مدیران به درستی و به موقع حمایت می کنند.

رئیس بازرسی گیلان بر لزوم نظارت در سطوح اداری استان تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت و بازرسی بین مدیران به معنای مصافحه است. دریافت کنید اینطور نیست، اما هدف حل مشکلات مردم است.

آقایی با بیان اینکه خبرنگاران ناظر اجتماعی هستند گفت: نظارت بر عملکرد مدیران و دستگاه ها از اولویت های مهم جامعه خبری است.

وی با گرامیداشت هفته ناجا افزود: سلامت و ایمنی جامعه را مدیون سبزپوشان هستیم.

رئیس بازرسی گیلان اهمیت امنیت را در موضوعات مختلف تبیین کرد و اظهار داشت: ملی، اداری، اجتماعی، روانی، فرهنگی، امنیت غذایی و حقوق مردم بسیار مهم است.

آقایی با بیان اینکه اقتصاد گیلان بر پایه کشاورزی است، بیان کرد: توانمندی های کشاورزی گیلان در بخش های مختلف برنج، چای، زیتون، بادام، فندق، کیوی، دام، شیلات و آبزی پروری در حال بررسی و توجه است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف بسیار مهم و ضروری است.

رئیس سازمان بازرسی گیلان با اشاره به ظرفیت های گردشگری این استان تصریح کرد: وجود بندرهای متعدد در گیلان به ویژه در حوزه گردشگری، صادرات و تجارت بسیار حائز اهمیت است.

آقای تاکید بر ضرورت تجارت دریایی و تحقق اقتصاد. دریا محور کل: دریا محور باید به تولید ثروت در حوزه های گردشگری، آبزی پروری و ترانزیت گیلان توجه شود.

او از عدم علاقه انتقاد کرد راستی وی در خصوص ظرفیت دریا در گیلان افزود: از 300 کیلومتری سواحل خزر در بخش های مختلف تجاری، اقتصادی و گردشگری و آبزی پروری و در نهایت تحقق اقتصاد است. دریا محور استفاده نشده است.

رئیس سازمان بازرسی گیلان با اشاره به سهم اندک استان در بازار کشورهای مرزی خزر افزود: پرونده احیای بندر آستارا روی میز بازرسی گیلان قرار گرفت و این بندر باید در محدوده عملیاتی شود. دو ماه

آقایی با تاکید بر لزوم برخورد با مدیران رانتی در گیلان گفت: مدیرانی که هزینه های میلیاردی برای انتخابات افراد و سیاستمداران انجام می دهند به دنبال مناصب و منصب هستند که زیر ذره بین قرار می گیرند و با آنها برخورد می شود.

وی با بیان اینکه با مدیران در هر اندازه قابل برخورد است، افزود: مدیران روستایی، سیاستمداران و نوابغ به مردم خدمت نمی کنند و جایی در جامعه ندارند.

رئیس بازرسی گیلان با اشاره به سرنوشت تلخ کارخانه پوشش در استان گفت: فعالیت مجدد کامل و ظرفیت بالای کارخانه پوشش گیلان در اولویت قرار دارد و این امر باید سریع انجام شود.

آقایی با بیان اینکه تولید خط قرمز سازمان بازرسی است، گفت: احیای کارخانجات بیکار و نیمه فعال گیلان محور بازرسی استان است.

وی با اشاره به زباله های سراوان و چالش زیست محیطی گیلان افزود: زباله یک معضل و چالش جهانی است و این موضوع در گیلان بیشترین حساسیت را دارد.

رئیس سازمان بازرسی گیلان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص زباله های سراوان افزود: ساماندهی زباله سراوان رشت تسکینی و گفتار درمانی است و هیچ اقدام اساسی و اصولی انجام نشده است.

آقایی با انتقاد از بی توجهی به پسماند گیلان تصریح کرد: با حذف محل دفن زباله سراوان در رشت بیش از 20 سراوان دیگر در گیلان ایجاد شده است و هیچ اقدامی برای مدیریت پسماند در سایر نقاط استان صورت نگرفته است. .

وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ تفکیک در مبدا افزود: تاخیر در حوزه مدیریت پسماند و تفکیک در مبدا در گیلان قابل پیگیری است.

رئیس بازرسی گیلان با اشاره به اختصاص 65 میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی رودخانه های رشت در دولت روحانی افزود: 65 میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه های آلوده رشت به دلیل بی کفایتی و سکوت مسئولان تلف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.