افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

تقابل مستقیم ایران و اسرائیل از نگاه عطریانفر/ ایران حامی جریان های نیابتی در منطقه است/ توجه دنیا به سفرهای عراقچی

  • کد خبر : 401348
تقابل مستقیم ایران و اسرائیل از نگاه عطریانفر/ ایران حامی جریان های نیابتی در منطقه است/ توجه دنیا به سفرهای عراقچی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد عطریانفر از اعضای ارشد حزب کارگزاران. سفر مقامات کشورمان به لبنان وی کشورهای منطقه را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اتفاقات اخیر منطقه به ویژه پس از حوادثی که در لبنان رخ داد، ایران به دلیل اینکه از جبهه مقاومت حمایت می کند و همچنان از حزب […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد عطریانفر از اعضای ارشد حزب کارگزاران. سفر مقامات کشورمان به لبنان وی کشورهای منطقه را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اتفاقات اخیر منطقه به ویژه پس از حوادثی که در لبنان رخ داد، ایران به دلیل اینکه از جبهه مقاومت حمایت می کند و همچنان از حزب الله لبنان حمایت می کند. محوری ترین محور بحث های سیاسی است. در یک منطقه واقع شده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به عملیات صادق 2 افزود: ایران با رژیم صهیونیستی رویارویی مستقیم داشت بنابراین در موضع بسیار حساسی قرار داشت. جهان با نگرانی یا حمایت به سیاست های فرامرزی ایران توجه کرد.

عضو ارشد حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: این وضعیت نشان می‌دهد که ایران در حال حاضر با یک رویارویی تمام عیار با بدترین‌های منطقه و وحشی‌ترین حکومتی که تا کنون سرزمین‌های فلسطین را اشغال کرده است، مواجه است. حضور شخصیت های سیاسی و مسئولان رده بالای نظام در منطقه، نوعی خودنمایی و نوعی وام گرفتن از زندگی جدی از منظر ملی و بین المللی است.

عطریانفر با بیان اینکه افکار عمومی جهان همواره به این موضوع توجه دارند که در رویارویی آینده ایران و رژیم اسرائیل چه موضعی اتخاذ خواهند کرد، افزود: مردم جهان می خواهند بدانند که آیا ایران عقب نشینی می کند و آیا حضور ایران منطقه ای است یا خیر یا ایران در این رویارویی به مقاومت و مقابله متقابل ادامه خواهد داد و این پیام داخلی داشت.

این عضو عالی رتبه گروه واسطه ها با تحلیل بازتاب خارجی سفر مسئولان کشورمان به کشورهای منطقه گفت: ایران حامی نمایندگان منطقه است و آنها نیز با ایران همدل هستند و نیاز به احساس حضور داشتند. مقامات ایرانی در منطقه و این رویکرد مقاومت آنها را افزایش می دهد. به همین دلیل باید از حضور مسئولان کشورمان در سطح ملی و حلقه اول نظام در کشورهای منطقه استقبال کنیم.

عطریانفر حضور وزیر امور خارجه کشورمان به عنوان عامل سیاسی ایران در لبنان و سایر کشورهای منطقه را در سلسله اتفاقات منطقه موثر دانست و افزود: سلسله سفرهای آقای عراقچی بسیار مهم است و جهان. به آنها توجه می کند.

این عضو ارشد حزب، کارگزاران احزاب ایران را در مقابل جبهه مقاومت یک وظیفه دانست و گفت: احزاب سیاسی صرف نظر از اینکه گرایش سیاسی آنها چپ یا راست باشد، یعنی اصولگرا بودن تنها یک وظیفه دارند. یا اصلاح طلب، در شرایطی که منافع ملی برای احزاب برای تفاهم و هم زبانی لازم می شود، احزاب باید از اقدامات نظام حمایت کنند و مخالف آن نباشند، اظهارات متفاوتی نداشته باشند که خوشبختانه در هیچ حزب یا گروه سیاسی که در نظام سیاسی ایران جایگاه رسمی دارد نمی تواند آینده را بیان کند. فرقی نکرده است و همه احزاب حمایت خود را از جبهه مقاومت در اقدامات دیپلماسی خارجی دولت اعلام کرده اند و این را در ماه های اخیر بیان کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.