افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

تفکر معاصر: تامین اجتماعی موظف به یکسان سازی حقوق مستمری بگیران است

  • کد خبر : 361837
تفکر معاصر: تامین اجتماعی موظف به یکسان سازی حقوق مستمری بگیران است

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرعلی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در گفتگو با «نبض بازار» درباره آخرین وضعیت یکسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: در برنامه هفتم توسعه، سازمان تامین اجتماعی برای سایر رده ها موظف شده است. برای یکسان سازی حقوق مستمری بگیران و می توان آن را […]

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرعلی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در گفتگو با «نبض بازار» درباره آخرین وضعیت یکسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: در برنامه هفتم توسعه، سازمان تامین اجتماعی برای سایر رده ها موظف شده است. برای یکسان سازی حقوق مستمری بگیران و می توان آن را در سال اول اجرا کرد، اما به دلیل انتخابات مجلس تاخیر داشت، اما با فشار سازمان تامین اجتماعی و مدیران، مبلغ سه میلیون تومان برای کسانی که حداقل حقوق را دریافت می کنند. دستمزد و سطوح دیگر

دهقان کیان در پاسخ به این سوال که دلیل پرداخت نشدن مابه التفاوت حقوق تیر تا مرداد چیست، گفت: طبق دستور نهاد ریاست جمهوری 3 میلیون تومان علی الحساب تعدیل واریز شد اما پس از آن بدون دستور پرداخت و فقط قبض دو. این یک فوریت است که مجلس باید هر چه زودتر به آن رسیدگی کند.

علی بهادری جهرمی تیرماه گفت: با توجه به اینکه قانون برنامه ابلاغ شد و حداقل حقوق بگیران از این تناسب محروم شدند، در روند تناسب حقوق بازنشستگان و بازنگری مقررات مشکل وجود داشت.

وی بیان کرد: ابتدا دولت مبلغی را برای این عزیزان واریز کرد و لایحه ای را تصویب کرد که با دو فوریت به مجلس تقدیم شود: در صورت تصویب حداقل حقوق بگیران نیز مشمول این سهمیه بندی می شوند. سیاست دولت همیشه توجه بیشتر به حداقل دستمزدها بوده است و این برخلاف سیاست دولت بود. امیدواریم مجلس با تصویب این لایحه این امکان را فراهم کند.

یزدان دوست همکاری نمایندگان و شعب برای جذب پرتفوی مشخص را مهم برشمرد و گفت: بیمه ملت بیش از 20 سال است که در کشور فعال و رسمی است اما تا به امروز موفق به داشتن شعبه فعال در استان گلستان نشده است. . در این مدت نمایندگان عزیز شرکت زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از ایشان نهایت تشکر را داشته باشم، بدون شک در این راه با همدلی و همکاری پرچم ملت سگروس همیشه برافراشته خواهد بود و در اختیار ما قرار خواهیم داد. بهترین خدمات به جامعه

وی با اشاره به قرارداد همکاری این شرکت با صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه بیمه تکمیلی مستمری بگیران این صندوق گفت: سال 1403 سال ویژه بیمه کشوری در نظر گرفته شده است. با عقد قرارداد با صندوق بازنشستگی کشوری و پوشش بیمه ای تقریبی دو میلیون نفر از بازنشستگان عزیز، حجم عملیات بیمه ای شرکت افزایش چشمگیری داشته است. با این حال بر تعهد شرکت در ارائه خدمات با کیفیت به این قشر محترم تاکید و از زحمات همکاران در خدمت رسانی به بازنشستگان تشکر می کنیم.

مدیر کل بیمه ملت با اشاره به لحظه اجرای قرارداد با صندوق بازنشستگی کشوری افزود: قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری در نیمه اول خردادماه با شرکت بیمه ملت منعقد شد، یعنی اگرچه پوشش این قرارداد از ابتدای سال جاری بود که هماهنگی و اجرای آن از نیمه دوم خرداد ماه آغاز شد.

یزدان دوست خاطرنشان کرد: تمامی موارد خسارت مستمری بگیران عزیز که مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری بود متاسفانه نزد آنان باقی ماند و بلافاصله پس از اعلام رسمی قرارداد با تعداد زیادی از این موارد مواجه شدیم. و این مشکل و حجم انبوه پرونده ها باعث شد که حدود دو ماه همکاران ما مشغول جمع آوری مدارک از مستمری بگیران محترم باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی زیرساخت های مربوط به قرارداد بیمه تکمیلی برای درمان بازنشستگان عزیز صندوق بازنشستگی کشوری توسط ملت سگروس فراهم شده و مراحل پرداخت آن آغاز شده است، تاکید کرد: ضمن طلب صبر و شکیبایی از مردم شریف و ارزشمند بازنشستگان ، سعی می کنیم تمام زیان های باقیمانده از ابتدای شهریور تا پایان شهریور را نقد کنیم. برای سال پرداخت کنید.

بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت در این مراسم گفت: دستاوردهای مهم و بزرگی که امروز شرکت بیمه ملت با آن مواجه است حاصل تلاش، تلاش و کوشش همه عزیزان است و امروز این شرکت مانند درخت تنومندی است که با اقدامات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره حمایت می شود و با همت همه نمایندگان و مدیران و کارکنان هر روز شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم.

محمد کاملی نایب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان گلستان نیز در این مراسم اظهار داشت: پرتفوی صنعت بیمه استان گلستان در سال گذشته 4 میلیارد تومان بوده و ضریب نفوذ بیمه در این استان 2.1 درصد است. و 1.8 درصد در کشور است و این وضعیت نشان می دهد که از میانگین کشوری بالاتر هستیم و شرکت بیمه ملت می تواند از این ظرفیت به خوبی بهره ببرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.