افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

تفویض مسئولیت اداره امور انتخاب کشور به قائم پناه

  • کد خبر : 334716
تفویض مسئولیت اداره امور انتخاب کشور به قائم پناه

به گزارش بازار، مسعود مزکیان در اعمال ماده (6) قانون انتخاب معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب 14 شهریور 1374 و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی مصوب 1374. 18 اردیبهشت 1375 توسط شورای اسلامی با صدور حکم مسئولیت. وی ریاست امور گزینش کشور را به […]

به گزارش بازار، مسعود مزکیان در اعمال ماده (6) قانون انتخاب معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب 14 شهریور 1374 و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات و شرکت های دولتی مصوب 1374. 18 اردیبهشت 1375 توسط شورای اسلامی با صدور حکم مسئولیت. وی ریاست امور گزینش کشور را به دکتر محمدجعفر قیم پناه محول کرد.

متن این جمله به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمدجعفر قائم پناه
معاون اجرایی محترم رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری.

در اعمال ماده (6) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب 23 شهریور 1374 و قانون گسترش آن به سایر وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسات و مؤسسات و مؤسسات دولتی مصوب 18 اردیبهشت 1375 شورای اسلامی شهر. ، «مسئولیت مدیریت امور گزینش کشور» به جناب عالی تفویض می گردد. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع گزینش و با تاکید بر بند سوم سیاست های کلی نظام اداری مصوب 23 فروردین 1388. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «بهبود ضوابط و نوسازی روش های گزینش نیروی انسانی برای جذب نیروی انسانی شایسته، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری و برخوردهای ناپسند و غیرحرفه ای» را برای بهبود امور تصریح می کند.

الف) در موارد مهمی از قبیل تعیین خط مشی ها و دستورالعمل ها، انطباق قوانین با موازین شرعی، تفکیک، ادغام و انحلال هیأت مدیره مشورت های لازم انجام شود.

ب) اختیارات ماده (5) و تبصره (1) آن به جناب عالی محول می شود.

ج) دبیر دیوان عالی گزینش نیز باید در اعمال تبصره (2) ماده (5) با نظارت و هماهنگی جناب عالی اقدام کند.

توفیق روزافزون جناب عالی و همه دست اندرکاران انتخاب کشور را در انجام وظایف محوله، تحقق آرمان های نظام اسلامی، اجرای سیاست های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم. و رعایت منشور اخلاقی مقامات حکومت 14 وحدت ملی.

مسعود بزیکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=334716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.