افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

تفاوت SPF در ضد آفتاب ها چیست؟ به نظر شما SPF مناسب برای صورت چیست؟

  • کد خبر : 20568
تفاوت SPF در ضد آفتاب ها چیست؟  به نظر شما SPF مناسب برای صورت چیست؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ضد آفتاب یک محصول آرایشی نیست، بلکه یک محصول مراقبت از پوست است که برای همه افراد در هر سنی، صرف نظر از اینکه پوست روشن یا تیره دارند، توصیه می شود. دنیای ضدآفتاب ها بسیار گسترده است و این گستردگی و تنوع می تواند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ضد آفتاب یک محصول آرایشی نیست، بلکه یک محصول مراقبت از پوست است که برای همه افراد در هر سنی، صرف نظر از اینکه پوست روشن یا تیره دارند، توصیه می شود. دنیای ضدآفتاب ها بسیار گسترده است و این گستردگی و تنوع می تواند شما را در انتخاب نوع مناسب گمراه کند، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا با انواع و ویژگی های آن آشنا شوید و سپس اقدام به انتخاب یا خرید کنید. کرم ضد آفتاب یکی از سوالات متداول در این زمینه تفاوت کرم های ضد آفتاب با SPF الان به نظر شما SPF 50 یا 30 کدام بهتر است؟ در پاسخ باید بگوییم که SPF عامل محافظت در برابر آفتاب است و نشان می دهد که یک کرم ضد آفتاب چقدر از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند. در نتیجه می توان گفت میزان SPF تا حدودی به نوع مصرف و شرایط مصرف آن بستگی دارد.

البته فراموش نکنید که هر چه این عدد از نظر کمی بیشتر باشد، محصول قوی تر و محافظت بیشتری از پوست شما می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع ضد آفتاب های SPF و تفاوت های آن ها آشنا شوید.

تفاوت ضد آفتاب با SPF

SPF چیست؟ از پوست خود محافظت کنید

SPF یا فاکتور محافظت از خورشید در واقع نشان می دهد که یک ضد آفتاب چقدر می تواند از پوست در برابر آفتاب سوختگی ناشی از اشعه UVB محافظت کند. در واقع SPF فاکتوری است که می توانید با استفاده از آن قدرت محافظتی ضد آفتاب های مختلف را با هم آزمایش کنید. در این میان تعاریف نادرستی زیادی برای کرم ضد آفتاب SPF وجود دارد، به عنوان مثال بسیاری از افراد فکر می کنند که SPF رابطه مستقیمی با زمان دارد. در حالی که این عامل تعیین می کند که یک ضد آفتاب چقدر می تواند اشعه UVB را از آسیب به پوست خنثی کند.

تفاوت ضد آفتاب با SPF

تفاوت ضد آفتاب با SPF

چگونه SPF مناسب را انتخاب کنیم؟

بد نیست بدانید که متخصصان پوست استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF15 یا SPF30 را توصیه می کنند. به خاطر داشته باشید که SPF بالاتر محافظت بیشتری ایجاد نمی کند. البته همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم میزان استفاده از کرم ضد آفتاب و SPF به نوع استفاده و مدت زمانی که در زیر نور آفتاب می گذرانید نیز بستگی دارد. برای درک بهتر، به عنوان مثال، اگر پوست شما اغلب پس از 10 دقیقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید می سوزد، استفاده از کرم ضد آفتاب SPF 15 به شما این امکان را می دهد که تقریباً 150 دقیقه بدون سوزش در زیر نور خورشید بمانید. گفته می شود 15 برابر بزرگتر است.

تفاوت ضد آفتاب با SPF

تفاوت بین SPF30 و SPF50 چیست؟

شاید برای شما عجیب باشد، اما کرم ضد آفتاب SPF30 تا 97 درصد اشعه های UVB را مسدود می کند و ضد آفتاب SPF50 اشعه UVB را تا 98 درصد مسدود می کند. بنابراین مهم نیست که از کدام یک استفاده می کنید. همانطور که گفتیم نکته مهم این است که فاکتور محافظتی در ضد آفتابی که استفاده می کنید حداقل 30 باشد در نتیجه کرم های ضد آفتاب با SPF15 برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه می شود.

تفاوت ضد آفتاب با SPF

تفاوت ضد آفتاب با SPF

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.