افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب; به نظر شما کدام یک برای پوست بهتر است یا پایه آرایش؟

  • کد خبر : 18736
تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب;  به نظر شما کدام یک برای پوست بهتر است یا پایه آرایش؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همه ما می دانیم که حفظ سلامت پوست چقدر اهمیت دارد و پوست سالم و شاداب چقدر می تواند بر زیبایی و درخشش صورت ما تأثیر بگذارد. در این روزهای گرم تابستان که میزان استفاده از ضدآفتاب بیش از گذشته داغ و هیجان انگیز شده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همه ما می دانیم که حفظ سلامت پوست چقدر اهمیت دارد و پوست سالم و شاداب چقدر می تواند بر زیبایی و درخشش صورت ما تأثیر بگذارد. در این روزهای گرم تابستان که میزان استفاده از ضدآفتاب بیش از گذشته داغ و هیجان انگیز شده است، هنوز هم عده ای در انتخاب محصول مورد نظر خود تردید دارند. برخی از افراد بین خرید یک ضد آفتاب شیمیایی یا ضد آفتاب معدنی تردید دارند، در حالی که برخی دیگر هنوز بین مارک های مختلف شکاف دارند. برخی از افراد به تفاوت بین ضد آفتاب رنگی و شفاف فکر می کنند و برخی هنوز تفاوت بین ضد آفتاب و ضد آفتاب مایع را نمی دانند و یا اینکه کدام یک از این محصولات برای پوست شما انتخاب مناسبی است. پوست صورت ما در معرض نور خورشید است و اشعه خورشید تاثیر بسیار بدی روی پوست ما می گذارد. به همین دلیل لازم است افراد با استفاده از روش های مناسب از تابش اشعه های مضر نور خورشید جلوگیری کنند و بدانند که چه نوع ضد آفتابی بهترین گزینه برای پوست آنها محسوب می شود یا برای محافظت از پوست خود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تفاوت کرم ضد آفتاب و مایع ضد آفتاب را بیاموزیم و برای روزهای آفتابی تصمیمی آگاهانه بگیریم.

مایع ضد آفتاب چیست؟

ضد آفتابی که بافت مایع و آبکی دارد، ضد آفتاب مایع نامیده می شود. قدرت جذب مایع ضد آفتاب بسیار سریع است و جالب است بدانید که این ضد آفتاب توانایی جذب چربی اضافی روی پوست را دارد. بنابراین اگر پوست چرب و مختلط دارید، ضد آفتاب فلوید بهترین گزینه برای شماست. این نوع ضدآفتاب ها برای جلوگیری از لک و پیری زودرس مناسب هستند و می توان گفت با توجه به نوع ساختاری که دارند برای استفاده در آب و هوای گرم و مرطوب نیز مناسب هستند.

تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب

تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب مایع بهتر است یا کرم ضد آفتاب؟

همانطور که می دانید کرم های ضد آفتاب حاوی مواد موثره ای هستند که از رسیدن اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوست جلوگیری می کنند و با این ویژگی از پوست ما محافظت می کنند. حال اگر از شما سوال شده است که ضدآفتاب بهتر است یا ضد آفتاب، باید بگوییم که بسته به نوع پوست خود باید تصمیم بگیرید که کدام ضد آفتاب یا مایع مناسب شماست. به عنوان مثال، اگر پوست خشکی دارید، قطعاً بهتر است از ضد آفتابی استفاده کنید که مقدار مناسبی روغن داشته باشد و پوست شما را آبرسانی کند. اگر پوست چرب دارید، نباید از ضد آفتاب های روغنی استفاده کنید، بنابراین Fluid برای شما مناسب تر است.

تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب

تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب

تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب چیست؟

بافت مایع ضد آفتاب بسیار سبک تر از کرم ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب حاوی روغن بیشتری است، بنابراین برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب تر به نظر می رسد. بر خلاف ضد آفتاب ها، مایع ضد آفتاب بیشتر برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب است. زیرا این نوع ضد آفتاب چرب نیست و در روزهای بسیار گرم تابستان برای پوست های چرب باعث ایجاد آکنه و تعریق نمی شود. در مورد قدرت جذب می توان گفت مایع ضد آفتاب قدرت جذب بسیار بالاتری نسبت به کرم ضد آفتاب دارد و به همین دلیل پایه مناسبی محسوب می شود.

تفاوت مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.