افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تفاوت ضد آفتاب با مایع / این محصول طلایی برای گرما و عرق است

  • کد خبر : 238453
تفاوت ضد آفتاب با مایع / این محصول طلایی برای گرما و عرق است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک زیبایی یک زن در مرحله اول پوستی است که خودش می سازد. وقتی می گوییم افزایش می یابد، منظور ما افزایش است، زیرا شما می توانید به راحتی حتی سخت ترین پوست ها را کنترل کنید و با انجام کارهای روزمره و مراقبت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک زیبایی یک زن در مرحله اول پوستی است که خودش می سازد. وقتی می گوییم افزایش می یابد، منظور ما افزایش است، زیرا شما می توانید به راحتی حتی سخت ترین پوست ها را کنترل کنید و با انجام کارهای روزمره و مراقبت های لازم، زیبایی آن را حفظ کنید. از طرفی می توانید با رها کردن پوست خود از شر آن خلاص شوید و پس از مدتی با چهره ای پر از لک، جوش و کدر شدن مواجه شوید. اما آنچه مشخص است این است که یکی از مهم ترین محصولات پوستی برای داشتن چهره ای زیبا استفاده از ضد آفتاب است. کرم های ضد آفتاب نه تنها از سوختگی صورت و بدن جلوگیری می کنند. بلکه می توانند از ایجاد کک و مک و همچنین چین و چروک و تیرگی پوست جلوگیری کنند و در نهایت بعد از این همه می بینید که چهره شما چقدر زیباتر، درخشان تر و جوان تر شده است.

در واقع عدم استفاده از کرم ضد آفتاب در برنامه روزانه پوست می تواند عواقب جبران ناپذیر و نه چندان خوبی داشته باشد. به عنوان مثال، در بهترین حالت، پوست شما دچار لکه هایی می شود که درمان آن چندان آسان نیست و نیاز به هزینه زیادی دارد. هنگام خرید ضد آفتاب باید محصول و مدلی را انتخاب کنید که مناسب پوست شما باشد. آیا می دانستید که کرم ضد آفتاب مانند بسیاری از محصولات دارای انواع مختلفی است؟ اما این را هم بگوییم که انتخاب یک ضد آفتاب مناسب کار ساده ای نیست. به عنوان مثال، ممکن است مشاهده کنید که برخی از ضد آفتاب ها به صورت کرم و برخی دیگر به صورت مایع تولید می شوند. اما تفاوت این دو چیست؟ تفاوت کرم ضد آفتاب با مایع ضد آفتاب موضوعی است که بسیاری از خانم ها را نگران کرده است و در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

ضد آفتاب چیست؟ آیا کرم ضد آفتابی وجود دارد که 100% از آسیب آفتاب جلوگیری کند؟

کرم ضد آفتاب دارای ترکیبات فعالی است که از رسیدن اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوست جلوگیری می کند و در واقع این دقیقا وظیفه اصلی آن است. آیا می دانستید که اشعه ماوراء بنفش خورشید، اشعه مضری است که می تواند باعث لک، علائم پیری زودرس، آفتاب سوختگی و حتی سرطان پوست شود؟ استفاده از ضد آفتاب برای همه افراد اعم از زن و مرد و حتی کودکان بالای 6 ماه کاملاً توصیه و ضروری است. اگر می‌خواهید بهترین ضد آفتاب را داشته باشید، باید حداقل SPF 30 تا حداکثر 97 درصد داشته باشد تا بتواند آسیب‌های ناشی از اشعه‌های خورشید را مسدود کند.

به یاد داشته باشید که هیچ کدام و هیچ نوع ضدآفتابی نمی تواند صددرصد از نفوذ و آسیب اشعه خورشید جلوگیری کند. پس فریب کرم های 100% ضد آفتاب را نخورید! ضد آفتاب می تواند هم فیزیکی و هم شیمیایی باشد. همچنین می توانید ضد آفتاب را به صورت کرم، لوسیون یا مایع تهیه و استفاده کنید.

تفاوت بین ضد آفتاب و مایع

اما مایع ضد آفتاب چیست؟

Fluid یک کلمه انگلیسی است که به معنای “مایع” است. این محصول بافت سبکی دارد و همانطور که از نامش پیداست تقریبا مایع بوده و غلظت ندارد. جذب مایعات در پوست بسیار سریع است و می تواند پیشنهاد خوبی برای افراد دارای پوست چرب باشد. استفاده از این محصول در هوای گرم و مرطوب عالی به نظر می رسد، به علاوه می توانید با استفاده از مایعات از آفتاب سوختگی و پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنید! بله این محصول خیلی خوبه

تفاوت بین ضد آفتاب و مایع

تفاوت جالب مایع ضد آفتاب با کرم ضد آفتاب

اما تفاوت این دو محصول چیست؟ احتمالاً قبلاً کمی متوجه این تفاوت شده اید، اما اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم، باید مواردی مانند سبکی مایع در مقایسه با ضد آفتاب را ذکر کنیم. علاوه بر این، کرم های ضد آفتاب چرب تر هستند و ممکن است گزینه ایده آل تری برای افرادی با پوست خشک باشند. کرم ضد آفتابی که به صورت کرم تولید و به فروش می رسد بافت غلیظی دارد که مانند سایر محصولات کمی ضخیم تر است. برعکس، مایع پیشنهاد بهتری برای پوست های چرب است و با توجه به اینکه اثر ضد آفتاب یکسانی دارد، بهتر است هر دو ساعت یکبار آن را تجدید کنید تا به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهد.

تفاوت بین ضد آفتاب و مایع



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.