افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

تفاوت بین کرم پودر و بی بی کرم؛ رازهای داشتن پوست شاداب برای جوان ماندن را بیاموزید!

  • کد خبر : 22864
تفاوت بین کرم پودر و بی بی کرم؛  رازهای داشتن پوست شاداب برای جوان ماندن را بیاموزید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز دو نمونه از پرطرفدارترین فونداسیون های آرایشی کرم پودر و بی بی کرم هستند و از آنجایی که استفاده از کرم پودر برای آرایش ضروری است، بهتر است در مورد این کرم ها بیشتر بدانید. انتخاب کرم مناسب نیز پوستی صاف به شما می دهد. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز دو نمونه از پرطرفدارترین فونداسیون های آرایشی کرم پودر و بی بی کرم هستند و از آنجایی که استفاده از کرم پودر برای آرایش ضروری است، بهتر است در مورد این کرم ها بیشتر بدانید. انتخاب کرم مناسب نیز پوستی صاف به شما می دهد. همانطور که می دانید پوست زیبا و صاف درصد بالایی از زیبایی است که با استفاده از کرم پودر و بی بی کرم می توان به آن دست یافت. البته فراموش نکنید که این دو کرم شبیه هم نیستند و تفاوت های زیادی با هم دارند. اگر می خواهید تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر را بدانید، قبل از هر چیز باید هر کدام از این کرم ها را جداگانه بشناسید. اکثر افرادی که از لوازم آرایشی استفاده می کنند با کرم پودر آشنا هستند. این کرم که برای پوشاندن لکه ها و لک های صورت استفاده می شود، کرم غلیظی است که در مواقعی که پوست شما نیاز به پوشش بالایی دارد باید از آن برای پوست خود استفاده کنید. البته بد نیست بدانید که بی بی کرم کمی متفاوت عمل می کند، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا تفاوت کرم پورد و بی بی کرم را به طور کامل درک کنید.

برخی افراد از کرم پودر برای آرایش صورت استفاده می کنند و برخی دیگر کرم پودر را ترجیح می دهند. لازم به ذکر است که کرم پودر ترکیبی از موارد فوق است و هر دو را در اختیار شما قرار می دهد.

تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر

بی بی کرم چیست؟

BB cream یک کرم آرایشی است که مخفف Beauty Balm یا Blemish Balm است. این محصول هم آرایشی و هم مراقبتی محسوب می شود. کرم های بی بی پوشش کمی دارند، اما پوشش آنها بیشتر از یک مرطوب کننده رنگی است. همچنین مواد منعکس کننده نور در این نوع کرم باعث روشن شدن پوست می شود. اگر بخواهیم در مورد ویژگی های این کرم صحبت کنیم، باید بگوییم که این کرم به راحتی می تواند جایگزین محصولات مختلفی مانند پرایمر، مرطوب کننده، کرم پودر و کانسیلر شود. این محصول با داشتن آنتی اکسیدان از پیری و قرمزی پوست جلوگیری می کند.

تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر

تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر

کرم پودر چیست؟

یکی از محصولات آرایش صورت که در برنامه روزانه اکثر خانم ها قرار دارد کرم پودر است. کرم پودر نوعی کرم آرایشی غلیظ است که پوشانندگی بالایی نیز دارد، این کرم ظاهری سالم و زیبا به پوست شما می بخشد و لک و خستگی پوست را از بین می برد. این محصول انواع مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به پوست خود آن را انتخاب کنید. برخلاف تصور بسیاری که می گویند این کرم به پوست آسیب می رساند، حتی در برخی موارد از آن محافظت می کند.

تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر

تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر

تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر

اول از همه، همانطور که متوجه شده اید، کرم BB یک نوع کرم آرایشی و مراقبتی است، در حالی که کرم پایه یک نوع کرم آرایشی است. این دو کرم قدرت پوشش دهی متفاوتی با یکدیگر دارند و می توان گفت کرم پودر پوشش دهی بالاتری نسبت به کرم بی بی دارد. جالب است بدانید که این دو کرم دارای SPF متفاوتی هستند، به عنوان مثال کرم BB دارای SPF بسیار بیشتری برای پوست است. یعنی برای رفتن به ساحل بهتر است به جای کرم پودر مقدار زیادی کرم بی بی روی پوست بمالید. کرم بی بی همچنین حاوی فونداسیون و مرطوب کننده است، در حالی که کرم پودر اینطور نیست.

تفاوت بین کرم بی بی و کرم پودر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.