افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تفاوت بین کرم سی سی و بی بی کرم؛ به نظر شما کدام یک از این سوپرکرم ها برای پوست شما بهتر است؟

  • کد خبر : 32200
تفاوت بین کرم سی سی و بی بی کرم؛  به نظر شما کدام یک از این سوپرکرم ها برای پوست شما بهتر است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز هدف اصلی آرایش داشتن پوستی صاف و بدون لک است، با این حال اکثر خانم ها دوست ندارند پوست خود را با کرم ها و پودرهای سنگین خراب کنند. بنابراین داشتن آرایش حرفه ای که مغایرت ها را با ماندگاری طولانی در طول روز پوشش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز هدف اصلی آرایش داشتن پوستی صاف و بدون لک است، با این حال اکثر خانم ها دوست ندارند پوست خود را با کرم ها و پودرهای سنگین خراب کنند. بنابراین داشتن آرایش حرفه ای که مغایرت ها را با ماندگاری طولانی در طول روز پوشش دهد، نیازمند کرم هایی با پوشش بالا است. برخی از نوآوری هایی که اخیرا وارد عرصه لوازم آرایشی شده اند کرم بی بی و سی سی کرم هستند. حال اگر می خواهید آرایشی ماندگار و جذاب داشته باشید بدون اینکه آسیبی به پوستتان وارد شود، بهتر است ابتدا با این دو کرم آرایشی و تفاوت های آنها آشنا شوید و سپس کرم مناسب پوست خود را انتخاب کنید. البته شاید درستتر باشد که بی بی کرم و سی سی کرم را در دسته محصولات آرایشی و بهداشتی قرار دهیم و سپس تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم را بررسی کنیم. زیرا این کرم های آرایشی از کرم های محافظ نیز محسوب می شوند و می توان گفت هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی کنند بلکه به سلامت شما نیز کمک می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بی بی کرم مخفف Beauty Belmish یا Belmish Balm است که اولین بار در کره جنوبی مورد استفاده قرار گرفت. این کرم پس از مدت کوتاهی مورد توجه بانوان قرار گرفت و شهرت جهانی یافت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین کرم های آرایشی و تفاوت های آنها آشنا شوید.

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم

بی بی کرم چیست؟ از پوست خود محافظت کنید

کرم BB اولین بار در دهه 1960 در آلمان توسط یک متخصص پوست برای محافظت از پوست بیماران خود پس از لایه برداری صورت و جراحی فرموله شد. 30 سال بعد این محصول مجدداً به بازار کره معرفی شد و بعداً مورد استقبال قرار گرفت که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. کرم زنبور عسل یک کرم محافظ است و از مزایای آن می توان به محافظت در برابر آفتاب، آبرسانی و کنترل پوست، بسته به فرمول استفاده شده اشاره کرد. کرم های بی بی بهترین گزینه برای زمانی هستند که می خواهید صورت خود را کمی بپوشانید و به آن رنگ بدهید. اما در عین حال، نمی خواهید آرایشتان بیش از حد خود را نشان دهد. بنابراین اگر نمی خواهید از کرم های پودری غلیظ استفاده کنید، کرم بی بی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم

سی سی کرم چیست؟ نسل جدید کرم های آرایشی

CC، مخفف تصحیح رنگ، مخفف اصلاح کننده رنگ پوست است. همانطور که از نام این کرم پیداست، کرم های سی سی به شما کمک می کنند تا لک های پوست را بپوشانید و تیرگی را بهبود و اصلاح کنید. در واقع کرم سی سی نسخه بهبود یافته کرم بی بی با پوشش بیشتر است. فرمول استفاده شده در این نوع کرم ها لک های پوستی مانند جای زخم و بافت ناهموار را هدف قرار می دهد. البته باید بدانید که این کرم با پوشش خود لزوما این عیوب پوستی را برطرف نمی کند، بلکه آنها را خنثی می کند تا کمتر دیده شوند و به شما کمک می کند رنگ پوست متعادل تری داشته باشید. پس فراموش نکنید که یک کرم سی سی خوب می تواند پوستی شاداب و جذاب به شما بدهد بدون اینکه باعث تحریک یا آسیب پوست شود.

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم؟ آگاهانه تصمیم بگیرید

مهمترین تفاوت کرم بی بی با کرم سی سی نوع پوست و کاربرد آن است. در انتخاب بی بی کرم یا سی سی کرم، بهتر است نوع پوست خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر پوست چرب دارید بهتر است از کرم سی سی استفاده کنید زیرا کرم سی سی بهترین گزینه برای پوست های چرب است. کرم های سی سی نسبت به کرم های بی بی مرطوب کننده کمتری هستند، بنابراین باعث تشدید یا ایجاد جوش نمی شوند. پوست های چرب در طول روز به دلیل ترشح چربی براق می شوند، بافت کرم سی سی جلوه ای مات بر روی پوست این افراد ایجاد می کند و از براق شدن پوست با طول عمر طولانی جلوگیری می کند. برعکس، اگر پوست خشکی دارید که همیشه مستعد خشکی و چین و چروک است، باید از کرم های BB برای استفاده روزانه خود استفاده کنید.

تفاوت بین سی سی کرم و بی بی کرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.