افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

تفاوت بین کرم روز و کرم شب چیست؟ به نظر شما کدام یک را در روتین پوستتان استفاده کنم؟

  • کد خبر : 19443
تفاوت بین کرم روز و کرم شب چیست؟  به نظر شما کدام یک را در روتین پوستتان استفاده کنم؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز پوست صورت نیز مانند سایر اعضای بدن به مرور زمان ضعیف شده و پیر می شود. مراقبت از پوست بهترین راه برای کاهش پیری پوست است. حال قبل از انتخاب روتین پوست و کرم های روز و شب برای پوست خود، بهتر است بدانید که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز پوست صورت نیز مانند سایر اعضای بدن به مرور زمان ضعیف شده و پیر می شود. مراقبت از پوست بهترین راه برای کاهش پیری پوست است. حال قبل از انتخاب روتین پوست و کرم های روز و شب برای پوست خود، بهتر است بدانید که نیازهای پوست شما در طول روز و شب متفاوت است. در طول روز پوست شما نیاز به محافظت دارد و در شب نیاز به بازسازی و ترمیم دارد. به همین دلیل است که باید از یک نوع در روتین روز و نوع دیگر در روتین شب استفاده کنید. حال اگر سوالی دارید که تفاوت بین کرم روز و کرم شب چیست، در پاسخ باید بگوییم که همانطور که از نام این دو کرم مشخص است کرم روز یک محصول مراقبت از پوست است. در روز استفاده می شود و کرم شب یک محصول احیا کننده است و یک نرم کننده پوست است که در شب استفاده می شود. البته وظیفه اصلی هر دو کرم آبرسانی و آبرسانی به پوست است. در طول روز، پوست شما به محافظت در برابر عناصری مانند گرد و غبار، آلودگی، آلودگی و آسیب های خورشید نیاز دارد.

بنابراین، کرم روز از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند و دارای ترکیبات غنی از آنتی اکسیدان است که می تواند رادیکال های آزاد را که باعث آسیب پوست می شوند خنثی کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع کرم های روز و شب و تفاوت های آن ها آشنا شوید.

کرم روز چیست و از چه سنی باید استفاده کرد؟

کرم های روز سبک و بدون چربی هستند، قوام کمتری دارند و به سرعت جذب پوست می شوند. علاوه بر این، آنها حاوی مواد روشن کننده پوست مانند ویتامین C و اسید کوجیک هستند. کرم های روز به شما امکان آرایش می دهند. کرم روز در برابر اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند. البته این بدان معنا نیست که نیازی به استفاده از ضد آفتاب نخواهید داشت. کرم های روز معمولا از اسید گلیکولیک، آلفا هیدروکسی اسید یا رتینول استفاده نمی کنند. زیرا این ترکیبات در مواجهه با نور خورشید می توانند باعث تحریک پوست شوند. سن شروع کرم های روز و روتین های پوستی در نوجوانی و قبل از شروع آسیب پوست است.

تفاوت کرم روز و شب

کرم شب چیست؟ حتی موقع خواب هم مراقب پوست خود باشید!

چه زمانی پوست صورت در شب شروع به بازسازی و ترمیم خود می کند و سعی در خنثی سازی اثرات عوامل مخربی که در طول روز روی آن اعمال شده است را دارد. در این زمان کرم شب به بازسازی و تغذیه پوست کمک می کند. برخی از کرم های شب حاوی مواد لایه بردار مانند رتینول هستند که سلول های مرده پوست را در طول شب هنگام خواب از بین می برد و به تنفس بهتر پوست کمک می کند. در نتیجه می توان گفت کرم های شب دارای مواد غنی تری نسبت به کرم های روز هستند و به همین دلیل به تغذیه و بازسازی پوست کمک می کنند. یکی دیگر از ویژگی های بارز این کرم ها خاصیت ضد پیری آن ها است زیرا این کرم ها چین و چروک های ریز را کاهش می دهند.

تفاوت کرم روز و شب

تفاوت کرم روز و شب

تفاوت بین کرم روز و کرم شب چیست؟

بافت و عملکرد کرم روز و شب با یکدیگر بسیار متفاوت است. کرم های روز بافت بسیار سبکی دارند و پوست را آبرسانی می کنند، اما کرم های شب بافت غلیظی دارند و پوست را آبرسانی می کنند. به عنوان مثال، کرم های روز به دلیل غلظت کمتر مواد، سبک و بدون چربی هستند، در حالی که کرم های شب چرب هستند، یا کرم های روز از پوست در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید و آلودگی محافظت می کنند، اما کرم های شب به جوان سازی و ترمیم پوست کمک می کنند. از تاثیرات این دو می توان گفت که کرم روز از علائم پیری جلوگیری می کند اما کرم شب علائم پیری را از بین می برد یا کرم روز معمولا دارای SPF است در حالی که کرم شب برای محافظت از پوست طراحی نشده است. . از نور خورشید، بنابراین معمولا فاقد SPF است.

تفاوت کرم روز و شب

تفاوت کرم روز و شب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.