افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

تفاوت بین کرم روز و شب؛ برای داشتن پوستی شاداب باید رازهای یک روتین موفق پوست را بدانید.

  • کد خبر : 23018
تفاوت بین کرم روز و شب؛  برای داشتن پوستی شاداب باید رازهای یک روتین موفق پوست را بدانید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز آیا می دانید چرا باید از هر یک از کرم ها در زمان خاصی استفاده کنید یا چرا این دو محصول برای زمان های خاصی طراحی شده اند؟ بنابراین اگر تفاوت بین کرم روز و شب را نمی دانید یا اینکه چرا باید از این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز آیا می دانید چرا باید از هر یک از کرم ها در زمان خاصی استفاده کنید یا چرا این دو محصول برای زمان های خاصی طراحی شده اند؟ بنابراین اگر تفاوت بین کرم روز و شب را نمی دانید یا اینکه چرا باید از این دو کرم در زمان های خاص استفاده کنید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. جالب است بدانید که اکثر کرم های روز حاوی فاکتورهایی هستند که از پوست در برابر نور خورشید و اشعه های مضر UV محافظت می کنند، به همین دلیل کرم های روز حاوی SPF هستند اما کرم های شب فاقد SPF هستند. حال اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا باید از کرم شب و روز در روتین پوست خود استفاده کنید، باید بگوییم که پوست صورت نیز مانند سایر اعضای بدن انسان به مرور زمان ضعیف شده و پیر می شود. بنابراین بهترین راه برای کاهش روند پیری پوست، از بین بردن عوامل مضر محیطی و مراقبت مداوم از پوست است. استفاده از کرم های روز و شب یک راه عالی و ایده آل برای کاهش سرعت پیری پوست است.

اگر می خواهید در مورد این دو کرم بیشتر بدانید باید بگوییم که کرم روز یک محصول مراقبت از پوست است که در روز استفاده می شود و کرم شب یک محصول احیا کننده پوست است که در شب استفاده می شود.

تفاوت کرم روز و شب

کرم روز چیست و در چه مرحله ای از روتین پوست قرار دارد؟

همانطور که از نام کرم روز پیداست، این کرم یک محصول مراقبت از پوست است که در طول روز استفاده می شود. این کرم ها از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، آلودگی و گرد و غبار محافظت می کنند. کرم های روز سبک و بدون چربی هستند، قوام کمتری دارند و به سرعت جذب پوست می شوند. علاوه بر این، آنها حاوی مواد روشن کننده پوست مانند ویتامین C و اسید کوجیک هستند. می‌توانید در کرم‌های روز آرایش کنید که معمولاً در کرم‌های شب نمی‌توانید این کار را انجام دهید.

تفاوت کرم روز و شب

تفاوت کرم روز و شب

کرم شب چیست و چگونه عمل می کند؟

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما در شب و هنگام خواب، سلول های پوست شما کار ترمیم و بازسازی را بر عهده می گیرند و بیشتر پذیرای مواد مرطوب کننده هستند. استفاده از کرم شب قبل از خواب به تامین رطوبت لازم پوست کمک می کند و با آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش، آلودگی و گرد و غبار مقابله می کند. کرم شب معمولا حاوی آنتی اکسیدان است و به ترمیم پوست و کاهش اولین علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند. کرم‌های شب غلیظ‌تر و چرب‌تر از کرم‌های روز هستند، بنابراین برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی‌شود. فراموش نکنید که کرم های شب نباید در طول روز استفاده شوند زیرا حاوی رتینول هستند (رتینول باعث کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست می شود) و رتینول باعث حساسیت بیشتر پوست به اشعه ماوراء بنفش می شود و باعث قرمزی یا حساسیت می شود.

تفاوت کرم روز و شب

تفاوت کرم روز و شب

تفاوت بین کرم روز و شب؟ 24 ساعت شبانه روز از پوست خود مراقبت کنید

عملکرد اصلی کرم روز و کرم شب، آبرسانی و نرمی و لطافت پوست است، اما بد نیست بدانید که این دو کرم تفاوت های زیادی با هم دارند و به دلیل همین تفاوت ها باید به صورت جداگانه و خاص استفاده شوند. بار. . . به عنوان مثال، کرم های روز بافت سبک تری دارند و به گونه ای فرموله شده اند که روی پوست احساس سنگینی نمی کنند. اما کرم های شب بافت غلیظ و سنگین تری دارند و دیرتر جذب پوست می شوند. در کرم روز معمولاً از SPF (عامل محافظت در برابر آفتاب) و مواد روشن کننده استفاده می شود. در حالی که کرم های شب معمولا حاوی مواد موثره ای مانند رتینول هستند و خاصیت ضد چروک برای جلوگیری از پیری پوست دارند.

تفاوت کرم روز و شب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.