افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر؛ با این برندها به مدت 16 ساعت آرایشی تازه و مات خواهید داشت

  • کد خبر : 23589
تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر؛  با این برندها به مدت 16 ساعت آرایشی تازه و مات خواهید داشت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز این را فراموش نکن برای داشتن یک آرایش تمیز و فوق العاده زیبا باید اصول و قواعد یک آرایش حرفه ای را به خوبی یاد بگیرید و رعایت کنید. برای مثال باید مراقب باشید که از هر یک از محصولات در زمان و مکان مناسب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز این را فراموش نکن برای داشتن یک آرایش تمیز و فوق العاده زیبا باید اصول و قواعد یک آرایش حرفه ای را به خوبی یاد بگیرید و رعایت کنید. برای مثال باید مراقب باشید که از هر یک از محصولات در زمان و مکان مناسب استفاده کنید. گاهی اوقات استفاده نادرست از یک محصول آرایشی به جای کمک به نتیجه بهتر باعث می شود که نتیجه معکوس بگیرید و چهره ای پژمرده و خسته پیدا کنید، بنابراین استفاده صحیح و به موقع از آن در آرایش حرفه ای بسیار مهم است. در ادامه این مقاله با یکی از موثرترین محصولات آرایشی در زمینه آرایش حرفه ای یعنی ست شدن پودر و بیکینگ پودر و تفاوت های آنها آشنا خواهید شد. از آنجایی که تابستان شروع شده و هوا در حال گرم شدن است، نیاز به یک پودر گیرا کننده خوب در کیف آرایش هر خانم زیبایی به شدت احساس می شود. در زیر تعدادی از برندهای خوب و مناسب این محصول آورده شده است، پس لطفا برای خرید کمی وقت بگذارید تا بتوانید خریدی آگاهانه و مناسب داشته باشید.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که پودر سفتی که برای تثبیت آرایش استفاده می‌شود، یکی از لوازم آرایشی است که هر خانمی باید داشته باشد. استفاده از پودر فیکس روش های خاص خود را دارد که برای آشنایی بیشتر با آن در ادامه این مقاله بهتر است با ما همراه باشید.

تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر

بکینگ پودر چیست؟

بکینگ پودر یک کانسیلر آرایشی است که با دانه های بسیار ریزش آرایش شما را صاف و یکدست می کند. این دانه های پودری ریز با جذب چربی اضافی از پوست شما، نه تنها سایش آرایش شما را افزایش می دهند، بلکه از ایجاد کرم پودر و کانسیلر در خطوط کنار لب و بینی جلوگیری می کنند. بیکینگ پودرها ساختار سبکی دارند و به راحتی روی پوست می نشینند و از تعریق پوست صورت به دلیل چین و چروک جلوگیری می کنند، اما نباید فراموش کنید که زیاده روی و استفاده بیش از حد از این محصول می تواند ظاهری غیر طبیعی به چهره شما بدهد پس آن را بپوشید. به درستی و با برس مخصوص.

تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر

تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر

پودر فیکس و برندهای با کیفیت آن را بشناسید

ستینگ پودر یک محصول آرایشی است که در مرحله آخر برای ست کردن آرایش استفاده می شود. این محصول به شما کمک می کند تا آرایش خود را از ابتدا کاملاً دست نخورده نگه دارید تا زمانی که آن را با انواع پاک کننده ها مانند ژل پاک کننده صورت از روی پوست خود بشویید. البته قابل ذکر است که محصولات فیکسینگ در دو مدل تولید می شوند که پودر فیکسینگ یکی از آن ها می باشد. نوع دیگر این محصولات اسپری های ثابت هستند که بر خلاف پودرهای ثابت خاصیت مایع دارند. برای انتخاب نوع فیکساتور بهتر است به سلیقه شخصی یا سهولت استفاده خود توجه کنید، بله به طور کلی فیکساتورهای پودری گزینه های مناسب تری برای افراد دارای پوست چرب هستند. پیشنهاد ما برای انتخاب بیکینگ و پودر سفتی برند فلورمار، مک، رلوشن و هدی بیوتی است.

تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر

تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر

تفاوت بیکینگ پودر و پودر ثابت

اولین و مهم ترین تفاوت بیکینگ پودر و فیکس کننده در رنگ آنهاست، زیرا همه انواع فیکساتورها کاملا بی رنگ هستند اما بیکینگ پودر ظاهری سفید یا نخودی دارد. البته نکته مهم این است که استفاده از هیچ یک از این محصولات رنگ اصلی آرایش شما را تغییر نمی دهد. به عنوان دومین تفاوت می توان گفت که پودرهای فیکس پس از استفاده ظاهری براق در آرایش ایجاد می کنند و چهره را درخشان تر نشان می دهند، اما بیک پودرها جلوه ای مات به چهره شما می بخشند و از تعریق جلوگیری می کنند و آرایش را ست می کنند. . یکی از بارزترین تفاوت های اسپری گیر و بیکینگ پودر، تفاوت در نحوه استفاده از آنها است. بیکینگ پودر فقط در زیرسازی و کانسیلر استفاده می شود، اما اسپری سفت کننده را می توان روی تمام صورت، حتی ریمل اسپری کرد.

تفاوت بین پودر ثابت و بیکینگ پودر

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.