افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

تفاوت بین مانتو سایز فری سایز و سایز بزرگ چیست؟ در سال جدید، مانتوهای بدن دیگر مد نیستند!

  • کد خبر : 19481
تفاوت بین مانتو سایز فری سایز و سایز بزرگ چیست؟  در سال جدید، مانتوهای بدن دیگر مد نیستند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سایز و سایز لباس چیزی است که در هنگام خرید لباس علاوه بر کیفیت و رنگ، توجه افراد را به خود جلب می کند، در واقع افراد بر اساس موجود بودن سایز، محصولی را که انتخاب می کنند انتخاب یا رد می کنند. با توجه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سایز و سایز لباس چیزی است که در هنگام خرید لباس علاوه بر کیفیت و رنگ، توجه افراد را به خود جلب می کند، در واقع افراد بر اساس موجود بودن سایز، محصولی را که انتخاب می کنند انتخاب یا رد می کنند. با توجه به سایز و مدل، لباس ها به سایزهای آزاد و دسته های سایز بزرگ یا با سایز تقسیم می شوند، اگر تعجب می کنید که کدام یک از این مدل ها ترند امسال است، باید بگوییم که لایه ترند سال قطعا یک ترند است. سایز آزاد یا یک کت سایز بزرگ.چون لباس های خوش فرم سال هاست که در دنیای مد از مد افتاده است. حال اگر می خواهید بهار را مدرن و در عین حال راحت بگذرانید بهتر است یک مانتو آزاد انتخاب کنید، بله، قبل از انتخاب پیشنهاد می کنیم تفاوت یک سایز و سایز بزرگ را بدانید تا بتوانید بیشتر بسازید. انتخاب آگاهانه و صحیح شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما چند روزی است که لباس‌های سایز بزرگ محبوب‌تر از سایزهای آزاد شده‌اند.

دوخت مانتو فری سایز به گونه ای است که خانم ها می توانند آن را در سایزهای مختلف برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف بپوشند. به طور کلی می توان گفت که کت فری سایز چندین سایز مختلف را همزمان می پوشاند. در ادامه این مقاله با مدل 1402 با مانتوهای سایز آزاد همراه ما باشید.

مانتو سایز آزاد

کت سایز آزاد; شما می توانید هر سایزی بپوشید!

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، لباس سایز فری در واقع لباس آزاد و منعطف است که متناسب با اکثر سایزها طراحی شده است، لازم به ذکر است که این لباس ها حالتی آزاد و ریلکس دارند و بسیار راحت هستند. به عبارت دیگر نه خیلی سفت هستند و نه خیلی پهن. به عنوان مثال، می توانید یک کت سایز آزاد با هر سایزی که هستید انتخاب کنید. البته حواستان باشد که این مانتوها عموما برای افراد خیلی لاغر یا خیلی چاق گزینه مناسبی نیستند اما برای افراد دیگر می توان گفت که بهترین گزینه محسوب می شوند.

مانتو سایز آزاد

مانتو سایز آزاد

کت بزرگ؛ ترندهای 1402 را از دست ندهید

Oversize همانطور که از نامش پیداست شامل لباس ها و لوازم جانبی بزرگتر از اندازه معمول است. به عبارت دیگر سایز پلاس یک سایز جداگانه و خاص نیست; بلکه یک سبک پوشش بین افراد است. این سبک پوشش از دهه 1920 وارد دنیای مد و مد شد، در واقع دهه 1920 به عنوان دهه زیبایی شناسی پس از جنگ شناخته شد و تغییرات قابل توجهی را در دنیای مد ایجاد کرد. جالب است بدانید که این مدل لباس باید چند سایز بزرگتر از سایز واقعی شما باشد، مثلا اگر سایز شما 36 است برای پوشیدن سایز اور سایز باید لباس سایز 40 بپوشید.

مانتو سایز آزاد

مانتو سایز آزاد

تفاوت مانتو سایز بزرگ و کت فری سایز!

همانطور که در قسمت های قبل گفتیم کت فری سایز با پالتو سایز بزرگ متفاوت است، تا 4 سایز بزرگتر از سایز واقعی فرد هستند. یکی از ویژگی های لباس های سایز بزرگ این است که گشادتر از لباس های سایز بزرگ هستند، اما فراموش نکنید که این لباس ها را نباید با لباس های سایز بزرگ اشتباه گرفت. لباس سایز بزرگ به لباس هایی گفته می شود که در سایزهای بزرگتر از 50 تولید می شوند.

مانتو سایز آزاد

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.