افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تفاوت بین شلوار کارگو و شلوار جیب شیش; به نظر شما شلوار ترند 1402 با چه مانتوهایی ست می شود؟

  • کد خبر : 23342
تفاوت بین شلوار کارگو و شلوار جیب شیش;  به نظر شما شلوار ترند 1402 با چه مانتوهایی ست می شود؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شلوارها دنیای متنوعی دارند به طوری که می توان گفت به اندازه مانتو و حتی بیشتر از آن نام و مدل متفاوتی دارد. در این مقاله می خواهیم ترفندهایی را برای هماهنگی با یکی از شلوارهای ترند 1402 به نام شلوار کارگو معرفی و ارائه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شلوارها دنیای متنوعی دارند به طوری که می توان گفت به اندازه مانتو و حتی بیشتر از آن نام و مدل متفاوتی دارد. در این مقاله می خواهیم ترفندهایی را برای هماهنگی با یکی از شلوارهای ترند 1402 به نام شلوار کارگو معرفی و ارائه کنیم.اوایل سال 2008 بود که با ورود شلوارهای جیبی به بازار، جوانان ایرانی از شلوار جین یا بوت کات روی آوردند. به این شلوار نظامی رسیدند. حال جالب است بدانید که پس از 14 سال، از آغاز سال جدید، استایل های خیابانی و هفته های مد 2023 نوید دهنده روند شلوارهای باری است که تقریباً دو سال پیش بازار فروش خود را دوباره پیدا کرده بود. شلوار باربری مانند شلوار جیبی است که طراحی مدرن و خاصی دارد پس اگر از تکرار شلوار جین خسته شده اید بهتر است برای تابستان امسال یک شلوار باری داشته باشید. البته بد نیست بدانید که ترکیب این شلوارها کمی دشوارتر از شلوارهای دیگر است پس بهتر است قبل از هر خریدی با ترفندها و اصول شیک پوشیدن شلوار باربری آشنا شوید.

جالب است بدانید که این نوع شلوار با جیب های بزرگ و متعدد علاوه بر ظاهر جذاب و مدرنی که دارد، امکان حمل وسایل مختلف را نیز به شما می دهد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از داغ ترین ترندهای سال را در اختیار داشته باشید.

شلوار

تفاوت بین شلوار باری و شلوار جیبی.

با پیروی از روند شلوارهای باری، یکی از سوالات متداول، تفاوت شلوار کارگو با شلوار جیبی است. بنابراین اگر شما نیز به دنبال پاسخ همین سوال هستید، بد نیست بدانید که دو جیب شلوار شیش جب، جیب های بزرگ و مربعی هستند که بسته یا چسب می زنند. معمولاً این جیب ها دارای پلیسه هستند، زیرا وقتی وسایل را در آنها قرار می دهید باز می شوند و فضای بیشتری مخصوصاً برای وسایل بزرگتر ایجاد می کنند. شلوارهای باربری امروزی نیز از همین قاعده پیروی می کنند; اما تعداد جیب های آن به سلیقه یا مد می تواند کم و بیش باشد.

شلوار

شلوار

شلوار باربری را با چه مانتویی ترکیب کنیم؟

یکی از چالش های خانم های ایرانی همیشه این است که کدام شلوار را با چه پالتویی می توان ست کرد، حالا شاید برای شما کمی عجیب باشد اما وقتی پای شلوار باری به میان می آید این کار کمی سخت تر می شود. اما با چند ترفند ساده می توانید به راحتی این مرحله را پشت سر بگذارید، مثلاً ترکیب شلوار باربری را با کت کوتاه فراموش نکنید. پس فرقی نمی کند مانتو انتخاب کنید یا کت کتان، در هر صورت باید دقت کنید که بلندی کت انتخابی شما زیاد نباشد، زیرا در این صورت ممکن است با ظاهری نامتجانس مواجه شوید.

شلوار

شلوار

شلوار باربری و بایدها و نبایدهای انتخاب کفش

یکی دیگر از مواردی که روی ظاهر و استایل کلی ما تاثیر زیادی دارد کفش است. پس بهتر است قبل از هر کاری کفش مناسبی را برای خود انتخاب کنید. البته اگر شلوار باربری را برای استایل تابستانی خود انتخاب کرده اید، بهتر است تاپ گشاد بپوشید و اجازه دهید بلندی شلوارتان تاپ شما را بگیرد زیرا در این صورت زیباتر و بلندتر به نظر می رسید. به عنوان نکته پایانی فراموش نکنید که شلوارهای باربری با استایل رسمی و کفش پاشنه بلند به هیچ وجه ترکیب خوبی نخواهند بود پس اگر کاربر کلاسیک هستید بهتر است سراغ این نوع شلوارها نروید.

شلوار

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.