افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

تفاوت بین جلیقه، ژاکت پایین و کت ترنچ چیست؟ بدون مراجعه به فروشگاه تفاوت را به آنها نگویید، بهتر است نام را بگویید.

  • کد خبر : 128176
تفاوت بین جلیقه، ژاکت پایین و کت ترنچ چیست؟  بدون مراجعه به فروشگاه تفاوت را به آنها نگویید، بهتر است نام را بگویید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خیلی از ما دوست داریم برای خودمان استایلی منحصر به فرد و منحصر به فرد داشته باشیم و امروزه این کار نسبت به گذشته بسیار راحت تر است، زیرا اگر چیزی را بلد نباشیم دنبال آن می گردیم و خوشبختانه تعدادشان زیاد است. مطالبی که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خیلی از ما دوست داریم برای خودمان استایلی منحصر به فرد و منحصر به فرد داشته باشیم و امروزه این کار نسبت به گذشته بسیار راحت تر است، زیرا اگر چیزی را بلد نباشیم دنبال آن می گردیم و خوشبختانه تعدادشان زیاد است. مطالبی که امروزه در رابطه با انواع استایل های جذاب، چه در گوگل و چه در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام مفید هستند، می توانیم بخوانیم که به ما کمک می کنند استایل داشته باشیم، اما در این بین، حتی ممکن است یک سری لباس یا استایل را ببینیم که می توانیم نام ما نمی دانیم، یا می دانیم، اما نمی توانیم آنها را از هم تشخیص دهیم، مانند تفاوت بین Dors و Hoody، که ممکن است هنوز برای بسیاری از ما سوال برانگیز باشد.

یا گاهی خیلی ها می پرسند فرق جلیقه با پفک چیست؟ خب این سوالا طبیعیه و ایرادی نداره ولی اگه یه سری لباس بپوشی ولی نمیدونی چی میپوشی یه کم به نظرت عجیب میاد مثلا ممکنه سنگر بپوشی کت و نمیدونی و یکی بهت میگه!چه مانتو قشنگی پوشیدی و بعد این سوال پیش میاد که کت چیه؟! با این حساب باید به دنبال شناخت برخی از لباس‌ها و تمایز آن‌ها از یکدیگر باشید و از این نظر می‌خواهیم تفاوت‌های جلیقه، کاپشن، کت و پالتو را به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

به چه لباسی جلیقه می گویند؟

نام دیگر جلیقه جلیقه است که نوعی لباس ژاکت مانند است که قسمت بالایی بدن را می پوشاند اما آستین ندارد. اغلب جلیقه ها دارای دو جیب در پایین و جلو هستند. جنس این جلیقه ها با پارچه های بافتنی و سبک متفاوت است. کشباف و جلیقه پادری را می توان یکی از لباس های جدا نشدنی پاییز و زمستان دانست که دارای دو نوع بدون کلاه یا کلاه دار است اما در کل لباسی گرم است و می توان از آن به عنوان روپوش روی پارچه های بافتنی استفاده کرد. ، بلوز و پیراهن، آستین بلند می پوشید و استایل منحصر به فردی داشت.

تفاوت بین جلیقه، ژاکت پایین و کت ترنچ چیست؟

بالون چیست؟

ژاکت پف دار نوعی ژاکت است که به آن ژاکت پفکی می گویند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین بار در استرالیا توسط یک شیمیدان ساخته شد. لحاف ها به طور کلی دارای دو لایه هستند: لایه بیرونی از نایلون یا پلی استر و لایه داخلی پر از پر و هوا است. این لباس معمولاً توسط مردم مناطق کوهستانی و بادخیز پوشیده می شود زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های آن گرم بودن و بسیار سبک بودن آن است. بالشتک دارای زیپ و دارای کلاهی مانند کاپشن است.

تفاوت بین جلیقه، ژاکت پایین و کت ترنچ چیست؟

ترنچ کت چیست؟

شاید اصطلاح ترنچ کت را زیاد شنیده باشید و ندانید چیست؟ اگرچه بسیار ساده و آسان است، اما نام دیگری برای لباس بارانی، سنگر وجود دارد که همانطور که می دانید ضد آب است و از چرم، کتان یا پوپلین ساخته شده است. اکثر مانتوها دارای یک کمربند و دو ردیف دکمه هستند و آستین آنها منظم است. یکی از مزیت های کت های ترنچ این است که در طول های مختلف ساخته می شوند و این یعنی تنوع در مدل های این لباس وجود دارد. گفتنی است این یونیفرم اولین بار در زمان جنگ جهانی اول تولید شد و مخصوص افسران نظامی بود و البته زیر آن لباس گرم بپوشید زیرا شما را از سرما محافظت نمی کند و فقط از خیس شدن شما جلوگیری می کند. گرفتن

تفاوت بین جلیقه، ژاکت پایین و کت ترنچ چیست؟

مانتو چه نوع لباسی است؟

همانطور که مشخص است و احتمالاً از نام کت متوجه شدید، به وضوح برای پوشیدن روی لباس های دیگر طراحی شده است. قد مانتوها معمولاً تا زیر زانو است و اکثراً ضخیم و پشمی هستند زیرا هدف اصلی از دوخت آنها محافظت از شما در برابر سرما و گرم نگه داشتن بدن است. تاریخچه پوشیدن این کت به قرن هفدهم میلادی برمی گردد و افرادی که این لباس را می پوشیدند جزء طبقه ثروتمند محسوب می شدند و با این لباس جایگاه خود را نشان می دادند و نشان می دادند که ثروتمند هستند. این مدل مانتو را می توانید بدون دکمه یا دکمه دار تهیه کنید.

تفاوت بین جلیقه، ژاکت پایین و کت ترنچ چیست؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.