افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و وزارت راه و شهرسازی امضا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372984
تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و وزارت راه و شهرسازی امضا شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد. سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خدا را شاکریم که این تفاهم نامه در این ایام فرخنده و خجسته منعقد شد و به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خدا را شاکریم که این تفاهم نامه در این ایام فرخنده و خجسته منعقد شد و به زودی اجرایی می شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کارگروهی برای بررسی ابعاد این تفاهم نامه تشکیل می شود، تصریح کرد: نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در این کارگروه حضور دارد و معتقدم در دولت چهاردهم با حمایت عالی رئيس جمهور محترم با توجه به جامعه داوطلبان شاهد حوادث خواهيد بود. ما عالی خواهیم شد.

رئیس بنیاد شهید و امور بنیاد شهید با اشاره به دیدار پیش رو با مقام معظم رهبری تاکید کرد: در این دیدار مهم این تفاهم نامه خدمت شما به عنوان خدمتی بی سابقه به جامعه محترم ایثارگر تقدیم می شود.

اوحدی افزود: این روزها به هیچ وجه زیبا نیست که پس از گذشت 44 سال از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، موضوع مسکن مردمی که آسایش و آرامش خود را فدای حفظ آرمان های این نظام کردند، مطرح نشده باشد. هنوز حل شده است حل شد.”

مدیرعامل بنیاد شهید و امور بنیاد شهید بهشتی با اشاره به اینکه هفته گذشته از سرای سالمندان ثارالله و شهید بهشتی بازدید کرد، ادامه داد: محرومیت ها و مظلومیت های زیادی در جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان روحی و روانی وجود دارد که حتی خانواده برخی از این عزیزان طاقت ندارند.” ناتوان هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای رویداد امروز که امضای تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد است، ارزش قائل شویم، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در ابتدای کار دولت چهاردهم بسیاری از مسائل را حل می کند. همچنین با چشم انداز بلندمدت وزیر راه و شهرسازی که فرزند شهید و از اعضای جامعه معتبر ایثارگری است، این تفاهم نامه گام بلندی خواهد بود. چشم انداز ما این است که اتفاقات خوبی در استان ها بیفتد و ارزش افزوده نیز به همراه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.