افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

تفاهم نامه «مسکن شهدا» موضوع جدیدی نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377934
تفاهم نامه «مسکن شهدا» موضوع جدیدی نیست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صدیق وزیر راه و شهرسازی همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس با جمعی از فرزندان شهدا و خانواده های معزز شهدا با محمد عارف معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد. و سالروز شکست حصر آبادان در عملیات سامان الائمه با بیان اینکه متأسفانه در تمام دولت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صدیق وزیر راه و شهرسازی همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس با جمعی از فرزندان شهدا و خانواده های معزز شهدا با محمد عارف معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد. و سالروز شکست حصر آبادان در عملیات سامان الائمه با بیان اینکه متأسفانه در تمام دولت های گذشته چهره سیاسی تاثیر زیادی در حضور یا عدم حضور فرزندان شهدا در جلسات سالروز انقلاب داشته است. رهبران نظام گفتند: امروز خوشحالم که جمعی از برادران و خواهرانم بدون توجه به گرایشات سیاسی و گاه با عقاید سیاسی خود در دیدار با معاون اول رئیس جمهور دور یک میز جمع شده و اظهار نظر کردند. نظرات

صادق با بیان اینکه جامعه نخبگان فرزندان شهدا در مقایسه با جامعه نخبگان کشور جمعیت قابل توجهی است، گفت: بر خلاف تبلیغات ما خودمان در غیاب پدر و مادر با همه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم زیرا خون از رگ های ما جاری است. از پدر و مادرهای ما که بدون محاسبات معمولی عزیزترین افراد زندگیشان یعنی فرزندان و همسر و پدر و مادرشان را رها کردند و دنبال آرمان هایشان رفتند برایشان آب و خاک و خاک از همه چیز مهمتر بود. .

وی در ادامه به تشریح تفاهم نامه تامین مسکن ایثارگران که هفته گذشته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت مسکن و شهرسازی منعقد شد، افزود: این تفاهم نامه موضوع جدیدی نیست، بلکه یک موضوع است. دستورالعمل اجرای قانونی که چندین دهه است تصویب شده و اجرا نشده است.

صادق در ادامه گفت: در این دولت با مطالبات بنیاد شهید و وزارت مسکن و شهرسازی در صدد اجرای قانون هستیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و همه ایثارگران خواهشمندم. باید برنامه ها و اقدامات بهتر و سریعتر اجرا شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.