افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
6

تفاهم‌نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید

  • کد خبر : 3016
تفاهم‌نامه راهبردی بانک صادرات ایران و سایپا برای جهش تولید

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور محمدعلی تیموری، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد بانک برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: صنعت خودرو اهمیت ویژه‌ای برای شبکه بانکی کشور دارد و مجموعه سایپا به عنوان یکی از […]


به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور محمدعلی تیموری، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد بانک برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: صنعت خودرو اهمیت ویژه‌ای برای شبکه بانکی کشور دارد و مجموعه سایپا به عنوان یکی از برندهای اصلی این صنعت، جایگاه ویژه و ممتازی در حوزه اشتغال، ارزآوری و استفاده از نیروهای توانمند دارد. با امضای این تفاهم‌نامه و هماهنگی‌های ایجاد شده، حمایت بانک صادرات ایران برای خدمت بیشتر به تولید، اشتغال و صنعت کشور گسترش قابل توجهی خواهد یافت.
وی امضای این تفاهم‌نامه را در راستای خدمت بیشتر به مردم، تولید و اشتغال مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: هماهنگی و همکاری دوجانبه بانک صادرات ایران و سایپا سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت. سایپا یکی از شرکت‌های خودروسازی مهم و اثرگذار در حوزه تولید و اشتغال در صنعت کشور به حساب می‌آید که تولیدات این شرکت مورد استفاده عموم مردم و کشورهای منطقه است و از این بابت ارائه خدمت به این شرکت برای بانک صادرات ایران حائز اهمیت است.
ایمانی گفت: بانک صادرات ایران با امضای یک تفاهم‌نامه بزرگ و اثربخش در راستای ارائه خدمات بانکی و نگاه ویژه به تولید گام بزرگی برای حمایت از صنعت خودرو و خدمت به مردم برداشت و همکاری دوجانبه بانک صادرات ایران و سایپا سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.



به نقل از طلا نیوز،توافق هسته ای،برجام،اخبار ایران،سلامت،پزشکی،هواشناسی تهران،سیل،زندگینامه،talanews

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.